ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

آیا جهش ۷۰ درصدی شیبا نتیجه حرکت نهنگ هاست؟

2024/03/03
01:03
546

اکانت Whale Alert گزارش داد که در ۲۴ ساعت گذشته حرکات نهنگ بزرگی را در اکوسیستم شیبا رصد کرده است. کیف پول ناشناسی ۳ تریلیون شیبا به ارزش ۵۰ میلیون دلار را به آدرسی به نام رابین‌هود منتقل کرد.

اکانت Whale Alert در توییت خود نوشت: «تعداد ۳،۰۲۳،۲۵۵،۵۷۹،۴۰۰ توکن شیبا به ارزش دقیق ۴۹،۹۳۳،۰۹۶ دلار بین کیف پول های ناشناسی جابه‌جا شده است.» 

  خرید شیبا توسط این نهنگ درست در زمانی اتفاق افتاد که ارزش این توکن در طی یک رالی خارق العاده در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده و در ساعات اولیه ی روز شنبه به ۰.۰۰۰۰۲۸۸۸ دلار رسیده است.

   شیبا با عملکردی فراتر از ارز های بزرگ بازار کریپتو مانند بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین در جدول ارز های دیجیتال بالاتر رفته و به یازدهمین ارز بازار با بیشترین مارکت کپ بدل شده است. در حال حاضر ارزش بازار این ارز بیش از ۱۲.۸ میلیارد دلار می‌باشد.

در حال حاضر شیبا با ۶۲.۲۰ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۲۱۴۹ دلار رسیده است. این توکن در شرف رسیدن به «بهترین عملکرد هفتگی» خود از اکتبر ۲۰۲۱ می‌باشد، مارکت کپ این ارز در طی هفته ی گذشته ۱۲۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

 با توجه به این که قیمت شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته افزایش ۷۰ درصدی داشته است، پلتفورم Spot On Chain در طی گزارشی توضیح داد که چه اتفاقی به صورت آن‌چین منجر به صعود سنگین سه روز گذشته شده است.

 این پلتفورم به سه دلیل احتمالی برای افزایش شدید قیمت شیبا اشاره می‌کند. دلیل اول، "یک تریدر باهوش" قبل از پامپ، ۷۵.۹۱ میلیارد توکن شیبا که در حال حاضر ۱.۵۱ میلیون دلار می‌ارزد را از بایننس خریداری کرد.

 دوم، طبق گزارشی Rune یکی از بنیانگذاران MakerDAO برای اولین بار ۷.۴۱ میلیارد شیبا به وسیله ۱۰۰،۰۰۰ USDC خریداری کرده است که از این معامله حدود ۴۷.۱ میلیارد دلار سود کرده است.

  سوم، کیف پولی با نام UPbit است در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۱۳ تریلیون شیبا اینو جمع آوری کرده است که اکنون ۴۲.۳ میلیون دلار ارزش دارد. در حال حاضر، این کیف پول هفتمین کیف پول بزرگ شیباست که ۱۲.۴۵ تریلیون توکن شیبا به ارزش ۲۴۷ میلیون دلار دارد.


منبع : U Today