ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

میم‌کوین‌ها بازار ارز دیجیتال را زیر و رو می‌کنند

2024/03/03
11:01
698

 ارزش حداقل ۳ تا از ده میم‌کوین بزرگ بازار کریپتو در هفته ی گذشته بیشتر از سه برابر شده است. توکن Dogwifhat (WIF) بدون شک بهترین عملکرد را بین تمامی میم‌کوین ها داشته است و قیمت‌ توکن های شیبا اینو (SHIB) و بونک (BONK) دو برابر شده اند.

  توکن Dogwifhat (WIF) که یکی از میم‌کوین های جدید بلاک‌چین سولاناست، در تاریخ ۲ مارس ۲۰۲۴ رشد قیمت بی‌سابقه ای را از خود را نشان داد. قیمت WIF در صرافی های متمرکز به سطح ۱.۳۳ دلار رسید.

در نتیجه این اتفاق، مارکت کپ توکن Dogwifhat (WIF) رکورد شکنی کرد و برای اولین بار در تاریخ این از به مرز ۱.۳۱۷ میلیارد دلار رسید. این ارز موفق شد در کمتر از سه ماه پس از راه اندازی اش به مارکت کپ ده رقمی برسد.

 ارز WIF موفق شد از یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌های بازار به نام Floki (FLOKI) که در ۲۴ روز گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است را پشت سر بگذارد. 

توکن های Bonk و Dogwifhat میم‌کوین های سولانا هستند که در سه ماهه ی اول ۲۰۲۴ بیشترین میزان رشد را داشته اند. این ارز ها موفق شدند از محبوبیت روز افزون اکوسیستم شیبا که عموما در منطقه ی سبز قرار دارد بیشترین استفاده ی ممکن را ببرند.

 در صورتی که رالی WIF ادامه پیدا کند ممکن است با پشت سر گذاشتن ارز CorgiAI (CORGIAI) به پنجمین میم‌کوین بزرگ بازار تبدیل شود و به پنج ارز برتر دوج‌کوین، شیبا اینو، پپه و بونک بپیوندد.

 میم‌کوین ها عملکردی بسیار خوبی در ابتدای مارس ۲۰۲۴ از خود نشان داده اند. روز گذشته با ۳۴ درصد صعود، مارکت کپ بازار میم‌کوین ها به ۴۲ میلیارد دلار رسید.

The aggregated trading volume targets $17 billion, CoinGecko data says. داده‌های CoinGecko می‌گوید که حجم معاملات کل ۱۷ میلیارد دلار را هدف قرار می‌دهد.


منبع : U Today