ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

توکن سوزی ۶۳۴ میلیون شیبا در ماه فوریه

2024/03/03
13:20
300

اکانت SHIB Shibburn توییتی مبنی افزایش شدید نرخ توکن سوزی شیبا از صبح روز گذشته منتشر کرده است. همین منبع نیز اعلام کرده است که میزان توکن سوزی شیبا در طی ماه گذشته به شدت افزایش داشته است.
توکن سوزی های ۲۴ ساعت گذشته با افزایش سرسام آور قیمت این توکن همزمان شده است.

اکانت Shibburn در توییتی اعلام کرد در پی تلاش های جمعی جامعه ی کریپتو، دارندگان توکن شیبا موفق شدند در روز گذشته ۳۷،۱۰۴،۴۳۸ توکن را از چرخه بازار خارج کنند و نرخ توکن سوزی شیبا را ۸۸۷.۰۷ درصد افزایش دهند.

بزرگ ترین تراکنش روز گذشته متعلق به اکانتی بود که موفق شد ۲۱،۵۴۰،۸۹۸ توکن شیبا را به کیف پول غیر قابل دسترسی منتقل کند. دومین تراکنش بزرگ مربوط به کیف پولی بود که ۹،۷۴۰،۶۱۵ شیبا را از شبکه خارج کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که Shibburn منتشر کرده است کمتر از ۴ میلیون شیبا در روز جمعه به آدرس های بلاک‌چین خارج از شبکه و بدون خروجی منتقل شده است.

به گفته همین منبع جامعه ی دارندگان توکن شیبا در ماه گذشته ۶۴۳،۶۵۶،۴۱۸ توکن میم‌کوین شیبا را به طور کل از شبکه خارج کرده اند.

میزان انباشت توکن شیبا تقریبا به بیشترین میزان خود در سال گذشته رسیده است که با رشد ۷۰ درصدی باعث افزایش قیمت ارز شیبا و رسیدنش به ۰.۰۰۰۰۲۲۵۰ دلار  شده است. هر چند تحلیلگران Spot On Chain معتقدند سه خرید بزرگی که در چند روز گذشته آنجا شده است نیز به این افزایش قیمت کمک کرده است.

همانطور که در گزارش های قبلی ذکر شده بود، در روز های پیش از افزایش قیمت شیبا، نهنگی باهوش ۷۵.۹۱ میلیارد توکن شیبا را به قیمت ۱.۵۱ میلیون دلار از صرافی بایننس خریده و خارج کرده است، تخمین زده میشود سود این نهنگ از خرید خود تا به این لحظه ۶۹ درصد معادل ۶۱۴،۰۰۰ دلار بوده است.

تراکنش مهم بعدی توسط موسس Maker DAO  انجام شد که ۷.۴۱ میلیارد توکن شیبا را به مبلغ ۱۰۰،۰۰۰ USDT خرید. خرید سوم مربوط به کیف پولی وابسته به UPbit بود که تا این لحظه ۱۲.۴۵ تریلیون شیبا به ارزش ۲۴۷ میلیون دلار جمع آوری کرده است.


منبع : U Today