ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

دلایل توقف ناگهانی رالی صعودی دوج کوین

2024/03/03
23:30
662

حرکات اخیر ارز دوج‌کوین بیشتر شبیه به تحرکاتی است که از میم‌کوین های کوچک تر دیده می‌شود. این ارز پس از افزایش چشم گیری، در حال حاضر با مقاومت شدیدی رو به رو شده است که ممکن است به کاهش قابل توجه این ارز منجر شود. کورکشن این ارز که به حدود ۱۳ درصد رسیده است ممکن است به سقوط احتمالی اش منجر شود و مقداری از رشدی که در چند روز اخیر داشته را از دست بدهد.

 پس از یک دوره فشرده خرید توکن دوج، بازار نشانه‌هایی از تردید را نشان می‌دهد که باعث عقب‌نشینی سرمایه‌گذاران شده است.

سطوح حمایتی ای که در حال حاضر باید به آن توجه کنیم در حدود ۰.۰۸۸۱ دلار و ۰.۰۷۹۶ دلار است. افت ادامه دار دوج کوین زیر این سطوح می‌تواند نشان‌دهنده شروع کورکشن عمقی تر باشد که ممکن است باعث ایجاد یک فاز نزولی برای دوج شود.

 پیش‌بینی می‌شود که اگر دوج‌کوین نتواند سطح حمایت را حفظ کند ممکن است شاهد یک دوره طولانی کورکشن باشیم. پس از آن احتمالا قیمت این میم‌کوین به دنبال سطوح پایین‌تری از حمایت تاریخی خواهد بود و به ۰.۱۱ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

  در عین حال اگر دوج‌کوین موفق شود سطوح حمایت خود را تثبیت و حفظ کند، این ارز می تواند تثبیت شود و در دفعات بعدی برای شکستن مقاومت آماده شود. این امر مستلزم افزایش مجدد فشار خرید است که احتمالاً در پی اخبار مثبت یا علاقه مجدد چهره های برجسته به این ارز یا پلتفرم های اجتماعی تحریک خواهد شد.


منبع : U Today