ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شیبا جایگاه دوم را در بایننس کسب کرد

2024/03/04
18:36
245

 طبق اطلاعاتی که CryptoDiffer منتشر کرده است تغییراتی ناگهانی باعث شد ارز محبوب شیبا به رتبه ی دوم برترین ارز های صرافی بایننس، بزرگ ترین صرافی جهان برسد. با افزایش علاقه ی کاربران به این ارز و افزایش حجم معاملات شیبا، اکنون ۳۳ درصد از کل معاملات شیبا از طریق صرافی بایننس انجام می‌شود.

  بر طبق اطلاعات CoinMarketCap شیبا جایگاه خود را به عنوان هشتمین ارز بازار بایننس تثبیت کرده و به تنهایی ۳ درصد از حجم کلی معاملات که ۳۲.۱۳ میلیارد دلار است را از آن خود کرده است. 

  این افزایش در محبوبیت توکن شیبا منعکس کننده مسیر صعودی قیمت این ارز است که شاهد افزایش خیره کننده ۱۳۳ درصدی در هفته گذشته بوده است، شیبا از ابتدای این هفته تا به الان ۱۶ درصد رشد داشته است.

   در نتیجه ی رشد چشمگیر اخیر شیبا، این توکن به سطحی رسیده است که در دو سال گذشته به آن دست نیافته بود. شیبا در حال حاضر در جایگاه یازدهم بزرگ ترین ارز های بازار کریپتو از لحاظ میزان مارکت کپ قرار دارد. پیشی گرفتن شیبا از دیگر ارز های معتبر بازار نشان‌دهنده ی تغییر جهت در علاقه ی کاربران بایننس است.

 در حالی که بیت کوین تسلط خود را روی حجم معاملات بایننس حفظ کرده است و بیش از ۲۸ درصد از تراکنش های این صرافی را تشکیل می دهد، رشد میم کوین هایی مانند شیبا نشان دهنده تغییر گسترده تری در تمایل سرمایه گذاران به سمت دارایی های دیجیتال جایگزین است.


منبع : U Today