ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شیبا، پیش به سوی ۱۰۰ میلیارد دلاری شدن؟

2024/03/06
10:26
724

Shytoshi Kusama، برنامه‌نویس ارشد Shiba Inu اخیراً پیش‌بینی جسورانه‌ای در مورد ارزش بازار این ارز دیجیتال ارائه کرده است. کوساما بیانیه‌ای را بازنشر کرد که استدلال می‌کرد دومین میم‌کوین بزرگ بازار می‌تواند در این موج افزایشی، به ارزش بازار 100 میلیارد دلاری برسد.

 موقعیت فعلی شیبا اینو در بازار

شیبا اینو در هفته گذشته با افزایش قیمت قابل توجهی روبرو بوده و حدودا ۲۰۰ درصد سود به هولدرهای خود هدیه داده و عملکرد بسیار بهتری از دیگر ارزهای دیجیتال اصلی داشته است. طبق آخرین داده‌های IntoTheBlock، قیمت فعلی SHIB در 0.000035 دلار است که طی 24 ساعت گذشته 5.84 درصد افزایش داشته است. به طور قابل توجهی، 73٪ از دارندگان شیبا، با قیمت فعلی در سود هستند. همچنین شیبا موفق شده همبستگی قیمتی مناسبی با بیت کوین (حدود 0.79) را حفظ کند. آمار هولدرهای این ارز نشان‌دهنده میزان وافاداری بالای کاربرانش هست، به طوری که 77% هولدرهای شیبا بیشتر از ۱ سال هست که همراه این میم‌کوین هستند.

مسیر رسیدن به 100 میلیارد دلار

در حال حاضر، تنها سه ارز دیجیتال دارای ارزش بازار بیش از 100 میلیارد دلاری هستند: بیت کوین اتریوم و تتر.

مارکت شیبا که در حال حاضر 15.3 میلیارد دلار ارزش دارد، به عنوان یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ، پس از رقبایی مانند Cardano (ADA) و Dogecoin (DOGE) قرار دارد. برای اینکه SHIB به مرز 100 میلیارد دلاری برسد، باید افزایش چشمگیری را تجربه کند و به طورمشخص، باید شاهد یک سود 553 درصدی باشد.


منبع : U Today