ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شیبا اینو در آستانه شروع یک روند نزولی

2024/03/07
15:01
116

 

  الگوهای مشاهده شده در نمودار قیمت شیبا اینو نگران کننده به نظر می‌رسد. احتمال دارد این ارز به مرز سقوط نزدیک شود.

شیبا پس از کاهش بیش از ۳۰ درصدی قیمت به مرحله ای نزدیک می‌شود که بعضی از سرمایه گذاران از آن می‌ترسیدند: فاز سرازیری اصلاح!

به نظر می رسد مرحله رشد سریع شیبا اینو با مانعی مواجه شده است که در تغییرات قیمت اخیر آن منعکس شده است. سطوح حمایتی این ارز در حال حاضر به شدت در حال آزمایش است، زیرا "مناطق آرامش" قبلی نتوانستند قدرت بازگشتی را که در رالی‌های قبلی دیده می‌شد فراهم کنند.

حجم معاملات شیبا کاهش قابل توجهی داشته است که نشان دهنده کاهش بهره یا احتمالاً افزایش فروش از سوی سرمایه گذارانی است که به دنبال کاهش زیان هستند. الگوهای معاملاتی حاکی از آن است که احساسات نزولی در حال تثبیت است، و اگر این روند ادامه پیدا کند، شیبا می‌تواند بخش قابل توجهی از سودی را که در طول صعود چشمگیر خود جمع آوری کرده بود از دست بدهد.

به نظر می‌رسد در حال حاضر آینده ی شیبا به این بسته است که آیا می‌تواند سطح پشتیبانی خود را حفظ کند یا خیر. اگر ارزش شیبا تا ۵۰ درصد رشدی که اخیرا داشته سقوط کند نشانه ی این است که رالی به پایان رسیده و بازار نزولی ای را برای شیبا در پی خواهیم داشت.

  با این حال اگر شیبا موفق شود قیمت فعلی خود را تثبیت کند می‌تواند این موضوع را تبدیل به سکوی پرشی برای دستاورد های آینده کند، مخصوصا اگر احساست بازار دوباره صعودی شوند یا موج جدیدی از علاقه سرمایه گذاران به میم‌کوین ها به راه بیوفتد.

  علاوه بر این مورد، در صورتی که بازار رویه‌ی نزولی خود را آغاز کند، قیمت شیبا پیش از رسیدن به سطح حمایت فعلی روند نزولی پیدا می‌کند و موجب افزایش فشار فروش و کاهش بیشتر قیمت می‌شود.

با توجه به ماهیت سوداگرانه شیبا و قدرت احساسات بازار در افزایش ارزش آن، در صورت تداوم روند فعلی، ممکن است یک روند کاهشی قریب‌الوقوع باشد.


منبع : U Today