ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

رسیدن قیمت اتریوم به ۴ هزار دلار، برای اولین بار بعد از سال ۲۰۲۱.

2024/03/08
18:57
91

طبق آخرین داده‌های CoinGecko، ارزش ارز دیجیتال اتریوم (ETH) برای اولین بار از اواخر سال ۲۰۲۱ به نزدیک ۴,۰۰۰ دلار رسیده است. قیمت اتریوم در حال حاضر ۳,۹۸۰ دلار است و افزایش آن با روند صعودی گسترده‌تر بازار ارزهای دیجیتال همسو است و تا حدودی بازتاب دهنده حرکت بیت‌کوین است. پادشاه ارزهای دیجیتال یک بار دیگر از سطح ۶۸,۰۰۰ دلار عبور کرده است و به نظر می‌رسد در مسیر رسیدن به بالاترین رقم تاریخی خود قرار دارد.  بازار ارزهای دیجیتال همچنین تحت تاثیر رشد مداوم بازار سهام قرار دارد. شاخص S&P 500 به تازگی به بالاترین حد تاریخی خود رسیده است.

بر اساس داده‌های اخیر ارائه شده توسط IntoTheBlock،  حدود ۹۴ درصد از دارندگان اتریوم در قیمت فعلی در سود هستند، در حالی که تنها ۶ درصد در نقطه سر به سر قرار دارند و هیچ کس در زیان نیست.

این داده‌ها نشان می‌دهد که بازار اتریوم در حال حاضر در فاز صعودی قرار دارد و اکثر سرمایه‌گذاران در سودهای بالقوه هستند. جزئیات تفکیک‌شده آدرس‌هایی که در نقاط قیمتی مختلف خریداری شده‌اند، بیشتر نشان‌دهنده خوش‌بینی بازار است، به ویژه برای کسانی که زمانی که قیمت‌ها بین ۳,۳۸۱.۲۳ تا ۴,۵۷۹.۷۸ دلار بود سرمایه‌گذاری کرده‌اند.


منبع : U Today