ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

دلایل کلیدی ادامه رشد بیت کوین و اتریوم از زبان کریس برنیسک

2024/03/11
16:44
323

یک تحلیلگر حرفه‌ای بازار و ارزهای دیجیتال معتقد است که هر دو دارایی در آینده قابل پیش بینی پیشرفت خواهند کرد.

اظهارات برنیسک بر احساساتی که در سراسر جامعه کریپتو طنین انداز شده است تأکید می کند: بیت کوین و اتریوم خود را به عنوان ارکان اصلی این فضا تثبیت کرده اند، نه تنها به دلیل ارزش بازار، بلکه به دلیل نقش های اساسی خود.

بیت کوین همچنان به عنوان طلای دیجیتال تلقی می شود، ذخیره ای از ارزش که سرمایه گذاران به ویژه در مواجهه با تورم ارزهای فیات یا بی ثباتی سیاسی به آن روی می آورند. عرضه محدود آن به میزان 21 میلیون سکه، کمبودی را ایجاد می کند که برای سرمایه گذاران سنتی و مدرن که به دنبال محافظت در برابر تورم هستند جذاب است. بیایید به تحلیل تکنیکال نمودارهای ارائه شده بپردازیم.

همانطور که مشاهده شد، بیت کوین روند صعودی قوی را با فرازهای بالاتر و فرودهای بالاتر حفظ کرده است که یک شاخص صعودی است. میانگین های متحرک - ابزاری که برای هموار کردن نوسانات قیمت در یک دوره زمانی معین استفاده می شود - در یک راستا صعودی عالی قرار دارند و قیمت به طور مداوم در این سطوح پشتیبانی پیدا می کند. قابل ذکر است که میانگین متحرک 50 روزه به عنوان یک حمایت پویا عمل می کند که نشانه ای از استحکام روند صعودی است.

نمودار اتریوم نیز داستان مشابهی از حرکت صعودی را به تصویر می کشد. قیمت همچنان بالاتر از میانگین های متحرک کلیدی باقی می ماند و میانگین متحرک 50 روزه به عنوان حمایتی برای عقب نشینی های اخیر قیمت عمل می کند. این نشان دهنده تداوم علاقه خریداران و یک روند صعودی پایدار است. در حالی که ممکن است بسیاری بین BTC، ETH و سایر ارزهای دیجیتال جابجا شوند، قدرت بنیادی و توسعه های در حال انجام بیت کوین و اتریوم نشان می دهد که رشد آنها به احتمال زیاد ادامه خواهد داشت.


منبع : U Today