ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری لجر و سندباکس

2022/04/05
12:31
276

یکی از بزرگترین ارائه دهندگان کیف پول های رمزنگاری سخت افزاری، لجر، اعلام کرده است که با متاورس بازی NFT سندباکس همکاری می کند. انتظار می‌رود این حرکت به کاربران متاورس کمک کند تا امنیت را افزایش دهند و دارایی‌های دیجیتال خود را بهتر مدیریت کنند.

در کنفرانس Non-Fungible در لیسبون، ایان سی راجرز، مدیر ارشد لجر، فاش کرد که هدف از همکاری جدید، آوردن تکنولوژی امنیتی این سازنده کیف پول به بازی بلاک چین است.
لجر همچنین قصد دارد به عنوان بخشی از این معامله، Ledger Nanos سفارشی را به صاحبان سند ارائه دهد، در حالی که سندباکس بخشی از متاورس خود را برای این ارائه‌دهنده کیف پول در نظر می‌گیرد تا مردم را در مورد ارزهای دیجیتال آموزش دهد.

این مشارکت همچنین بر آگاهی و آموزش کاربران در مورد امنیت در متاورس و در عین حال برخورداری از آزادی نگهداری متمرکز خواهد بود.
این خبر دو هفته پس از آن منتشر شد که سازمان بانکی بریتانیا HSBC اعلام کرد قصد دارد با شراکت با سندباکس وارد دنیای متاورس شود.
طبق این گزارش، این بانک قصد خود را برای خرید یک قطعه زمین در متاورس شرکت بازی‌های بلاک چین به منظور تعامل با طرفداران ورزش، ورزش‌های الکترونیکی و بازی‌ها اعلام کرد.
 این اقدام لجر در حقیقت اولین تلاش آن‌ها برای استفاده از متاورس پس از گسترش خدماتش از ارزهای دیجیتال سنتی به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است.


منبع : Cryptopotato