ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

مدیر عامل ریپل: SEC در حال باختن جنگ علیه اتریوم است

2024/03/22
12:35
210

رئیس هیئت مدیره ریپل، برد گارلینگهاوس، در پستی در شبکه اجتماعی X، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را به دلیل رویکرد خصمانه اش نسبت به اتریوم مورد انتقاد قرار داد.

گارلینگهاوس پیش بینی کرد که SEC در حال باختن نبرد حقوقی خود علیه اتریوم است و استانداردهای نظارتی این کمیسیون از همتایان بین المللی آنها پایین تر است. گزارش های اخیر حاکی از آن است که SEC کمپینی برای معرفی اتریوم بعنوان یک اوراق بهادار به راه انداخته و بنیاد اتریوم نیز تحت تحقیق قرار گرفته است.

پل گروال، مدیر ارشد حقوقی در صرافی کوین بیس، بر اهمیت اتریوم برای اقتصاد کلان ارزهای دیجیتال تاکید کرد و با ادعای SEC در مورد ماهیت اوراق بهادار بودن اتریوم مخالفت نمود. همچنین، تناقض در رویکرد SEC نسبت به اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال مورد اشاره قرار گرفته است.

گارلینگهاوس به درگیری های حقوقی جاری SEC با کمیسیون معاملات آتی کالایی (CFTC) اشاره کرد. برخی کارشناسان حقوقی معتقدند که SEC در حال تلاش برای جلب رضایت منتقدان ارزهای دیجیتال در واشنگتن است. استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، خواستار پایان دادن به تامین مالی این «رویکرد غیرمنطقی» از سوی کنگره شد.


منبع : U Today