ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

افزایش قیمت XRP همزمان با انتقال ۴۵ میلیون توکن به صرافی‌های بزرگ

2024/03/22
19:01
148

طبق گزارش ردیاب اطلاعات ارز دیجیتال Whale Alert، ۴۵ میلیون توکن XRP در دو تراکنش بزرگ به صرافی‌های ارز دیجیتال مهم منتقل شده است. این جابجایی قابل توجه توکن‌ها با افزایش قابل توجه قیمت XRP همراه بود که جهشی ۵ درصدی را تجربه کرد.

بر اساس داده‌های Whale Alert، یک پلتفرم ردیابی بلاک‌چین، دو انتقال قابل توجه XRP به صرافی‌های بزرگ Bitso و Bitstamp وجود داشته است.

اولین تراکنش شامل انتقال ۱۹.۳ میلیون XRP به ارزش ۱۱،۸۶۹،۵۲۲ دلار از یک کیف پول ناشناس به Bitso بود. در تراکنش دوم، ۲۵.۶ میلیون XRP به ارزش ۱۵،۷۷۳،۹۲۹ دلار از یک کیف پول نامشخص به Bitstamp منتقل شد.

دلایل مختلفی برای انتقال توکن‌ها به صرافی‌ها وجود دارد که یکی از آن‌ها فروش آن‌ها است. با توجه به این موضوع، این انتقالات مورد توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران قرار گرفته است، زیرا جابه‌جایی‌های کلان ارزهای دیجیتال به صرافی‌ها گاهی اوقات می‌تواند قبل از فشار فروش رخ دهد و منجر به نوسانات قیمت شود. با این حال، در این مورد، بازار XRP واکنش مثبتی نشان داد و قیمت آن ۵ درصد افزایش یافت.

در زمان نگارش این متن، XRP در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۴۷ درصد افزایش یافته و به ۰.۶۲ دلار رسیده است.

تحلیل تکنیکال XRP:

قیمت XRP در ۲۰ مارس در کف ۰.۵۶۸ دلار به حمایت رسید و سپس جهش قابل توجهی را تجربه کرد. این افزایش تا زمان چاپ ادامه داشت و XRP در معاملات روز پنجشنبه به بالاترین حد ۰.۶۲۵۴ دلار رسید. XRP در مسیر تأیید الگوی صعودی «تقاطع طلایی» اخیر خود قرار دارد، الگویی در تحلیل تکنیکال که زمانی رخ می‌دهد که میانگین متحرک کوتاه‌مدت یک ارز دیجیتال از میانگین متحرک بلندمدت آن عبور کند. این سیگنال صعودی اغلب توسط معامله‌گران و تحلیلگران به عنوان یک نشانه بالقوه از روند صعودی قریب الوقوع قیمت تلقی می‌شود.

اگر روند صعودی فعلی ادامه یابد، عبور از سطح ۰.۶۶۹ دلار و در نهایت سد ۰.۷۴۸ دلار، یک روند صعودی جدید را برای قیمت XRP آغاز خواهد کرد. از سوی دیگر، حمایت اصلی در میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (MA 200) در ۰.۵۷۲ دلار قرار دارد.


منبع : U Today