ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

فعالیت غیرعادی چند میلیون دلاری در بازار کره، نوسانات قیمت XRP را تحت الشعاع قرار داده است.

2024/03/22
19:15
137

صعود قیمت XRP باعث خروج 30 میلیون توکن از صرافی بزرگ کره ای شد.

سایت Whale Alert، یک پلتفرم معتبر در زمینه monitor کردن تراکنش‌های ارز دیجیتال، فعالیت قابل توجهی را در بازار XRP شناسایی کرده است. بر اساس گزارش CoinMarketCap، تقریباً 30 میلیون توکن XRP، به ارزش تقریبی 19 میلیون دلار، از Upbit، صرافی پیشرو ارز دیجیتال کره جنوبی با حجم معاملات روزانه 5.5 میلیارد دلار، خارج شده است. وجوه مذکور به یک آدرس ناشناخته با عنوان "r3ow" که به دلیل سابقه مدیریت تراکنش‌های حجیم XRP شناخته شده است، انتقال یافته است. در حال حاضر، تنها 978,122 توکن XRP در این آدرس باقی مانده است که نشان دهنده توزیع سریع آن به مقاصد مختلف است. چنین برداشت‌های قابل توجهی از صرافی‌ها اغلب نشان‌دهنده مدیریت استراتژیک دارایی است که به طور بالقوه بیانگر خوش بینی سرمایه‌گذاران است. در مقابل، انتقال وجوه به سمت صرافی‌ها، تمایل به فروش را نشان می‌دهد.

ارز XRP با حجم معاملات 415.56 میلیون دلاری با وون کره (معادل 7.57 درصد از کل حجم معاملات صرافی)، به عنوان چهارمین جفت تجاری برتر در Upbit تبدیل شده است. چشم انداز قیمت XRP با وجود افزایش قابل توجه قیمت XRP در روزهای اخیر که با سود بیش از 10 درصد همراه بوده است، مسیر فعلی این توکن حاکی از افت جزئی است. خروج گسترده وجوه تأثیر قابل توجهی بر موقعیت XRP نداشته است، با این حال با توجه به عملکرد اخیر این ارز دیجیتال در بحبوحه نوسانات بازار، همچنان با ثبات نسبی روبرو است.

افزایش حجم معاملات توام با خروج وجوه از Upbit، علیرغم نوسانات گسترده‌تر بازار، بر افزایش علاقه و فعالیت حول XRP تأکید می‌کند. سرمایه‌گذاران و تحلیلگران منتظر تحولات بعدی هستند زیرا XRP در پیچیدگی‌های پویایی فعلی بازار در حال نوسان است


منبع : U Today