ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

نقطه عطف جدید ادغام شیباریوم، جامعه شیبا اینو را هیجان زده کرد

2024/03/23
22:10
698

جامعه ارز دیجیتال شیبا اینو، موفقیت قابل توجهی را جشن می‌گیرد. Shibarium، راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای اکوسیستم شیبا اینو، به یک نقطه عطف جدید در زمینه یکپارچه‌سازی دست یافته است. این پلتفرم با پردازش موفقیت‌آمیز بیش از ۴۱۲ میلیون تراکنش، نشان‌دهنده پذیرش و کارکرد رو به رشد خود می‌باشد.

صرافی BlueBit، یک صرافی متمرکز با شعبه در دبی و سنت وینسنت، همکاری استراتژیکی را با جامعه SHIB اعلام کرده است. این مشارکت با هدف نزدیک کردن هرچه بیشتر جوامع SHIB و Sparrows و دستیابی به دستاوردهای مشترک بزرگتر، شکل گرفته است.

به عنوان بخشی از این اقدام، BlueBit با موفقیت Shibarium را یکپارچه کرده است. این امر دسترسی کاربران صرافی BlueBit را به طیف گسترده‌تری از دارایی‌های دیجیتال و راه‌حل‌های پیشرفته بلاکچین تسهیل می‌کند.

انتظار می‌رود که با یکپارچه‌سازی Shibarium با صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، شاهد افزایش قابل توجه در میزان شناخته‌شدگی و کاربردپذیری آن باشیم. این امر می‌تواند طیف گسترده‌تری از کاربران و سرمایه‌گذاران را به این پلتفرم جذب کند.

آخرین یکپارچه‌سازی Shibarium موجی از هیجان را در کل جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. حساب کاربری رسمی SHIB با اشتیاق به این نقطه عطف واکنش نشان داده است، که نشان‌دهنده پتانسیل قابل توجه این پلتفرم برای رشد آتی می‌باشد.

رشد چشمگیر Shibarium

از زمان راه‌اندازی در اواخر آگوست ۲۰۲۳، Shibarium به سرعت مورد توجه قرار گرفته است و توانسته از مجموع ۳.۸ میلیون بلوک و تعداد خیره کننده ۴۱۲ میلیون تراکنش فراتر رود. بر اساس داده‌های کاوشگر Shibariumscan، کل تراکنش‌های Shibarium ۴۱۲،۴۰۷،۳۰۵ می‌باشد. مجموع بلوک‌ها به ۳،۸۲۵،۲۲۱ رسیده و تعداد آدرس‌های کیف پول ۱،۳۸۳،۶۱۳ است. با این حال، گزارش‌ها حاکی از کاهش در تعداد تراکنش‌های روزانه Shibarium به میزان ۶۷۰۰ می‌باشد.

در واکنش به افزایش فعالیت و ریسک‌های امنیتی ذاتی مرتبط با رشد سریع، تیم توسعه شیبا اینو اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای ایمن‌سازی پلتفرم در نظر گرفته است. شیبا اینو با ادغام رمزنگاری همومورفیک کامل (FHE) در چارچوب خود، سطح بالاتری از امنیت و حفظ حریم خصوصی داده‌ها را ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، رویکردی که شامل شناسه حاکمیتی خود (SSI) است، به کاربران کنترل کاملی بر داده‌هایشان می‌دهد.


منبع : U Today