ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

آیا روند صعودی اخیر میم‌کوین‌های مبتنی بر سولانا پایان یافته است؟

2024/03/23
22:12
235

ارزهای دیجیتال میم مبتنی بر بلاک‌چین سولانا (SOL) در میان دارایی‌هایی قرار گرفته‌اند که بیشترین افت قیمت را در اصلاحات اخیر بازار تجربه کرده‌اند.

به نظر می‌رسد که هیجان اولیه پیرامون ارزهای دیجیتال میم روی بلاک‌چین سولانا رو به کاهش است. در هفت روز گذشته، تقریباً تمامی این ارزها شاهد افت دو رقمی قیمت بوده‌اند. 19 مورد از 20 ارز دیجیتال برتر این بخش، هفته را با کاهش قیمت به پایان رساندند.

بخش ارزهای دیجیتال میم مبتنی بر سولانا (SOL) هفته گذشته با افت قابل توجهی مواجه شد. در این میان، رقبای شیبا اینو (SHIB) در سولانا (SOL) به‌طور میانگین ۲۵ درصد کاهش قیمت را تجربه کردند. پنگ (PENG) و بوک آو میم (BOME) بیشترین افت قیمت را در این بخش داشتند.

با این حال، لازم به ذکر است که دگ‌ویفهت (WIF) که یک ارز دیجیتال پیشرو در این بخش به شمار می‌رود، در میانه این روند نزولی، عملکرد نسبتاً بهتری از خود نشان داد. این ارز دیجیتال تنها ۵.۳ درصد کاهش قیمت داشت، در حالی که رقبای آن در بین ۲۵ ارز دیجیتال برتر، شاهد افت دو رقمی قیمت بودند. جدیدترین میم‌کوین با ارزش بازار بالا در سولانا (SOL)، یعنی بوک آو میم (BOME) بیش از یک‌سوم ارزش دلاری خود را از دست داد و از جمع ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر با بیشترین ارزش بازار خارج شد. سولاما (SOLAMA)، تنها میم‌کوین با تم لاما در سولانا (SOL)، به‌طور شگفت‌انگیزی تنها ارز دیجیتال در این بخش است که هفته را با افزایش قیمت به پایان رساند. قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۲۸ درصد جهش کرد.

بازار میم‌کوین‌های سولانا کندتر از کل بازار در حال بهبود است.

با این حال، پس از افت شدید قیمت، اولین نشانه‌های بهبود در بازار میم‌کوین‌های سولانا (SOL) مشاهده می‌شود. کل این بخش در روز گذشته ۱.۲ درصد افزایش یافت، در حالی که ارزش کل بازار آن از ۵.۶۸ میلیارد دلار فراتر رفت. برای درک بهتر، سایر بخش‌ها در مدت مشابه ۳.۵ درصد افزایش یافتند. در صحنه میم‌کوین‌ها، ارزش کل بازار با ۳.۳ درصد افزایش یافت که دوج‌کوین (DOGE) و میم‌کوین (MEME) بهترین عملکرد را داشتند.


منبع : U Today