ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

رئیس بخش فنی ریپل، به‌روزرسانی‌هایی در مورد ربات معاملاتی خود ارائه می‌دهد: تأثیر احتمالی بر XRP

2024/03/24
19:46
122

دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل، اخیراً به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را در مورد ربات معاملاتی مبتنی بر الگوریتمی مشابه AMM دفتر کل XRP ارائه کرده است که منجر به ایجاد کنجکاوی در جامعه XRP شده است. این ربات که در ابتدا برای معاملات در صرافی‌های متمرکز طراحی شده بود، طبق گفته‌ی آقای شوارتز تحت آزمایش قرار گرفته است که عمدتاً روی سولانا متمرکز بوده است.

در یک پیشرفت جدید، آقای شوارتز از پیاده‌سازی یک استراتژی جدید برای این ربات با در نظر گرفتن سه AMM مجزا برای اتریوم، بیت‌کوین و سولانا خبر داد. او توضیح می‌دهد که این تعدیل امکان اتخاذ رویکردی تهاجمی‌تر را فراهم می‌کند و به ربات اجازه می‌دهد در عین حال که فرصت‌های معاملاتی را گسترش می‌دهد، ریسک بیشتری را نیز بپذیرد. شوارتز طبق برآوردهای قبلی، نسبت به سودآوری این ربات ابراز خوش‌بینی کرده و بازدهی سالانه آن را حدود ۱۱ درصد تخمین زده است.

با اهمیت است که شوارتز خاطرنشان کرد AMMها منحصر به XRP نیستند، زیرا می‌توان آن‌ها را با هر دو دارایی پشتیبانی‌شده توسط دفتر کل XRP ایجاد کرد. با این حال، او پیش‌بینی می‌کند که AMMهای شامل XRP به احتمال زیاد غالب خواهند شد، چرا که الگوریتم بر روی برداشت نوسانات متمرکز است که به ویژه در بازارهای پرنوسان مفید است.

در عین حال، بحث‌های ضد و نقیضی در مورد XRPL AMM، که زیربنای ربات شوارتز است، وجود دارد. ریپل ایکس، بخش توسعه‌ی ریپل، مغایرت‌هایی را در برخی از استخرهای AMM شناسایی کرده است که منجر به مشکلات اجرای تراکنش می‌شود. ریپل ایکس به‌عنوان یک اقدام احتیاطی، تا رفع این مغایرت‌ها، از واریز وجوه جدید به این استخرها منع کرده است. طبق گزارش، تیم مهندسی در حال همکاری با مشارکت‌کنندگان جامعه برای رسیدگی به این موضوع است و قول داده است به‌روزرسانی‌های به موقع را به جامعه ارائه دهد.


منبع : U Today