ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

دوج‌کوین بار دیگر از نظر ارزش بازار از کاردانو پیشی گرفت

2024/03/24
19:48
100

ارز دیجیتال دوج‌کوین (DOGE) بار دیگر با پشت سر گذاشتن کاردانو (ADA) به هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شد.

با توجه به آخرین داده‌های بازار، ارزش بازار دوج‌کوین به حدود ۲۸ میلیارد دلار رسیده و از ارزش بازار ۲۷.۳ میلیارد دلاری کاردانو عبور کرده است. این ارز دیجیتال مبتنی بر میم، پس از تجربه یک روند صعودی قابل توجه به شکل V، موفق به کسب این جایگاه شده است. لازم به ذکر است که دوج‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر آلت‌کوین‌ها داشته است. در حقیقت، دوج‌کوین در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار، پنجمین ارز با عملکرد خوب در ۲۴ ساعت گذشته بوده است. بر اساس داده‌های IntoTheBlock، تقریباً ۵۷.۶۲ درصد از آدرس‌های نگهداری‌کننده دوج‌کوین، در سود هستند. از طرف دیگر، ۳۴.۱۵ درصد از آدرس‌ها با زیان مواجه هستند و بخش کمی معادل ۸.۲۲ درصد، بدون سود و زیان (در نقطه سر به سر) قرار دارند.

علاوه بر این، بازار شاهد فعالیت قابل توجهی بوده است، به طوری که تنها در ۲۴ ساعت گذشته، ۴.۳۳ هزار تراکنش بزرگ در آن ثبت شده است که با بالاترین میزان تراکنش در یک هفته اخیر مطابقت دارد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، ارزش بازار دوج‌کوین در اوایل مارس نیز به طور خلاصه از کاردانو پیشی گرفت. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، با لحنی شوخ‌طبعانه به این ارز دیجیتال مبتنی بر میم اشاره کرد: «بچه‌ها، رسما فصل آلت‌کوین‌ها فرا رسیده است.»

با این حال، دوج‌کوین هنوز راه درازی برای رسیدن به اوج قبلی خود در پیش دارد. این محبوب‌ترین ارز دیجیتال مبتنی بر میم، با وجود اینکه بیت‌کوین و برخی از آلت‌کوین‌ها اخیراً به قله‌های جدیدی رسیده‌اند، همچنان ۷۶ درصد نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود کاهش یافته است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، دوج‌کوین در آوریل ۲۰۲۱ با پشت سر گذاشتن ریپل (XRP) و سایر ارزهای دیجیتال، موفق به کسب مقام چهارم از نظر ارزش بازار شد. این ارز دیجیتال مبتنی بر میم حتی در یک دستاورد خیره‌کننده، از نظر ارزش بازار از غول خودروسازی ب‌ام‌و نیز پیشی گرفت. بر اساس آخرین داده‌های بازار ارائه شده توسط CoinGecko، دوج‌کوین در حال حاضر با قیمت ۰.۱۷ دلار معامله می‌شود.


منبع : U Today