ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تتر وارد عرصه هوش مصنوعی می شود

2024/03/26
23:00
106

کمپانی تتر، پیشرو در انتشار استیبل کوین ها، در یک پست وبلاگی اخیر از برنامه های بلندپروازانه خود برای ورود قدرتمند به حوزه هوش مصنوعی (AI) رونمایی کرد.

هدف تتر پیشگام شدن در توسعه مدل های هوش مصنوعی چندوجهی متن‌باز است. این مدل ها اساسا می توانند انواع مختلفی از داده ها (متن، تصاویر و صدا) را به روشی قابل دسترس پردازش کنند. علاوه بر این، تتر قصد دارد برای ادغام راه‌حل‌های هوش مصنوعی در محصولات کاربردی با سایر نهادها همکاری نماید. از این طریق، تتر امیدوار است کاربردهای عملی هوش مصنوعی را به طور ملموس به نمایش بگذارد. این شرکت همچنین در تلاش است تا جامعه گسترده تری را به طور فعال در تلاش های هوش مصنوعی خود مشارکت دهد و از مشارکت افراد و سازمان ها استقبال می کند.

سپتامبر گذشته، تتر برای گسترش سبد فناوری خود فراتر از حوزه فین تک و برای کار بر روی ابتکارات هوش مصنوعی، روی گروه Northern Data مستقر در فرانکفورت سرمایه گذاری کرد. پیش از آن، این شرکت همچنین در استخراج بیت کوین، تولید انرژی و سایر صنایع سرمایه گذاری کرده بود.

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر در بیانیه ای بر تأثیر تحول آفرین هوش مصنوعی در حوزه های مختلف تاکید کرد. او همچنین به سرمایه گذاری اخیر در گروه Northern Data اشاره کرد که با چشم انداز وسیع تر شرکت همسو است. به گفته مدیرعامل تتر، بخش جدید تتر قادر خواهد بود "استانداردهای صنعتی" را برای نوآوری تعیین کند.

ارزش کل بازار ارز دیجیتال USDT تتر هم اکنون از مرز ۱۰۳ میلیارد دلار فراتر رفته است. طبق گفته‌ی شرکت حسابرسی BDO، تتر در سه ماهه چهارم، سود خالص خیره کننده ای معادل ۲.۸۵ میلیارد دلار را به ثبت رسانده است.


منبع : U Today