ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

میزان خروجی اتریوم به بالاترین حد خود در سال 2022 رسید.

2022/03/19
18:41
210

بیش از 500 میلیون دلار اتریوم از صرافی های ارزهای دیجیتال در اوایل این هفته خارج شد، این فرایند به علت پیشبینی معامله گران از روند صعودی پیش روی ارزهای دیجیتال رخ داده است.

بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط IntoTheBlock، یک شرکت تحقیقاتی بازار ارزهای دیجیتال، 18 هزار اتریوم  از صرافی ها در روز سه شنبه برداشته شده است. این شرکت در توییت خود اعلام کرد که این رقم  بالاترین میزان برداشت اتریوم از ماه اکتبر است. در آن زمان، خروج  اتریوم منجر به افزایش 15 درصدی قیمت این ارز در یک بازه ی 10 روزه شد.

مشابه این روند در حال حاضر و پس از خروج مقدار زیادی اتریوم از صرافی ها دوباره رخ داده است. در حالی که 15 مارچ اتریوم در محدوده 2.500 دلار معامله می شد، امروز قیمت این ارز به محدوده 2.900 دلار رسیده است. این به معنی رشد 17 درصدی اتریوم در هفته ی گدشته است که آن را به تنها ارز دیجیتال حاضر در لیست ده ارز برتر از نظر ارزش بازار با تجربه رشد دورقمی درصد تبدیل می کند.

به نظر می رسد داده های منتشر شده توسط chainalysis نیز تحلیل intoTheBlock را تایید می کند. این مجموعه تخمین می زند که تا 352 هزار اتریوم می توانست در همان روز از صرافی ها خارج شود. البته لازم به ذکر است که چنین خروج بزرگی از صرافی ها حداقل برای شش ماه آینده توسط این مجموعه پیشبینی نشده بود. به گفته این مجموعه، چنین جریان خروجی ای به عنوان یک سیگنال مهم برای صعودی شدن بازار در نظر گرفته می شود.