ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

دستاورد قابل ملاحظه برای سایدچین EVM ریپل: ارتقای چشمگیر قابلیت همکاری برای XRP Ledger

2024/03/29
18:07
70

آخرین پیشرفت در سایدچین EVM ریپل، که توسط Peersyst با همکاری ریپل توسعه یافته است، نویدبخش افزایش قابل توجه قابلیت همکاری برای XRP Ledger است. این دستاورد با انتشار نسخه جدیدی از بریج (پل) رقم خورده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این نسخه، معرفی یک رابط کاربری مقیاس‌پذیر است که امکان پذیرش سناریوهای همکاری گسترده‌تر برای XRP Ledger را در آینده فراهم می‌کند. نسخه جدید بریج با تطبیق با شبکه‌های مختلف، کیف پول‌های مجزا برای هر شبکه و توکن‌های اختصاصی برای هر جفت شبکه‌ای، قابلیت همکاری XRP Ledger را به طور چشمگیری ارتقا می‌دهد.

علاوه بر این، به‌روزرسانی اخیر امکان افزودن تمامی شبکه‌هایی که بریج‌هایی با XRPL دارند و لیست کردن چندین والت برای همه این شبکه‌ها به پورتال EVM را فراهم می‌کند. این قابلیت همچنین امکان ایجاد پویای بریج برای هر توکن ERC20/IOU توسط کاربر را برای فعال‌سازی برنامه‌های کاربردی بدون مجوز بین زنجیره‌ای با هر دارایی، می‌دهد.

این دستاورد مثبت، منجر به افزایش نقدینگی و کاربرد دفترکل XRP شده و موقعیت آن را به عنوان یک پلتفرم پیشرو در بلاکچین برای پرداخت‌های برون‌مرزی و انتقال دارایی تقویت می‌کند.

همکاری Peersyst و ریپل منجر به توسعه یک سایدچین EVM متصل به شبکه اصلی XRPL شده است. توسعه این پروژه در ابتدا به سه فاز تقسیم شد. در اکتبر ۲۰۲۲، Peersyst راه‌اندازی فاز اول سایدچین EVM را روی شبکه توسعه‌ای XRPL اعلام کرد. فاز دوم شامل یک سایدچین EVM بدون نیاز به مجوز و بریجی با طراحی منحصر به فرد است که به شبکه توسعه‌ای XRPL متصل می‌شود و امکان مشارکت بیشتر و آزمایش مقیاس‌پذیری در یک محیط کنترل‌شده را فراهم می‌کند. هدف نهایی فاز سوم شامل یک سایدچین EVM بدون نیاز به مجوز و بریج روی شبکه اصلی XRPL است.

همانطور که پیش تر گزارش شد، Peersyst به‌روزرسانی در مورد سایدچین EVM دفترکل XRP ارائه کرد و در آن بر تکمیل موفقیت‌آمیز حسابرسی‌ها و ارائه ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌ها تأکید کرد.


منبع : U Today