ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

گلدمن ساکس معاملات otc اتریوم را اضافه می‌کند.

2022/04/06
10:33
227

گلدمن ساکس می‌خواهد با راه‌اندازی معاملات OTC اتریوم ، تلاش‌های خود در زمینه ارزهای دیجیتال را دو چندان کند.
پس از سال ها ضربه زدن و مخالفت با صنعت ارزهای دیجیتال، غول وال استریت روند متفاوتی را در چند ماه گذشته آغاز کرده است. آخرین مورد که توسط بلومبرگ گزارش شده است، قصد این بانک را برای راه اندازی معاملات OTC اتریوم به دلیل افزایش تقاضای مشتریان نشان می دهد.
مدیر اجرایی گلدمن ساکس فاش کرد که مشتریان سازمانی این بانک علاقه‌ی فزاینده ای به صنعت دارایی دیجیتال نشان داده اند. جورج لوین اسمیت که در تیم دارایی دیجیتال گلدمن فعالیت می کند، اظهار داشت که اتر به "نوعی دارایی قابل سرمایه گذاری" تبدیل شده است.
پس از همکاری گلدمن با گلکسی دیجیتال، معاملات OTC بیت کوین امکان پذیر شد. با این حال، گزارش بلومبرگ مشخص نمی کند که آیا این مورد در مورد گزینه های OTC اتریوم وجود دارد یا خیر.
مدیر اجرایی بانک همچنین اشاره کرد که انتقال بلاک چین اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام نیز به تقاضای فزاینده مشتریان کمک کرده است.
سال گذشته، گلدمن پیش‌بینی‌های صعودی قیمت دومین دارایی بزرگ دیجیتال را ترسیم کرد و گفت که تا پایان آن می‌تواند به ۸ هزار دلار برسد.
شایان ذکر است که گلدمن تا همین اواخر یکی از سرسخت ترین منتقدان ارزهای دیجیتال بود، اما در حال حاضر میان آن دسته‌ غول های وال استریت است که موضع خود را تغییر داده اند.


منبع : Cryptopotato