ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

مارک کوبان نسبت به ارتقای اتریوم بسیار خوشبین است.

2022/04/06
11:07
224

بر اساس مقاله اخیر فورچون، مارک کوبان، میلیاردر و طرفدار ارزهای دیجیتال، اعلام کرده است که نسبت به ارتقای مهم آینده اتریوم که به آن «ادغام» می گویند، «بسیار خوشبین» است.

کوبان معتقد است که این ارتقا برای اتریوم به دو دلیل بسیار مهم خواهد بود.

"ادغام"  احتمالا تابستان امسال انجام خواهد شد (اگرچه هنوز تایید نشده است) و دومین بلاک چین بزرگ را سبزتر می کند و همچنین تغییراتی در زیرساخت آن ایجاد می کند.
میلیاردر و مالک تیم دالاس ماوریکس معتقد است که ارتقای اتریوم آتی به دو دلیل مهم است. اولین مورد این است که اتریوم از اثبات کار به الگوریتم تأیید اثبات سهام تغییر می کند. این امر اتریوم را دوستدار محیط زیست و سبزتر از بیت کوین، لایت کوین و سایر ارز های فعال در PoW می کند.

استخراج‌کنندگان اتریوم دیگر مقادیر زیادی انرژی مصرف نمی‌کنند و تأثیر منفی اتریوم بر محیط‌زیست را کاهش می‌دهند. انتظار می رود مصرف انرژی تا ۹۹ درصد کاهش یابد. اثبات سهام، تراکنش‌ها را بر اساس میزان ارزهایی که توسط اعتبارسنج‌ها استیک شده است، تأیید می‌کند.

در حال حاضر، اتریوم دو زنجیره را اجرا می کند: یکی PoW و دیگری روی PoS اجرا می شود. با این حال، در حال حاضر فقط اولی تراکنش ها را تایید می کند. با معرفی «ادغام»، اتریوم به طور کامل به مدل اثبات سهام روی خواهد آورد.

دلیل دوم این است که احتمال زیادی وجود دارد که عرضه اتریوم در گردش کاهش یابد زیرا ارزهای بسیار کمتری به چرخه اضافه می شود. سپس با افزایش قیمت، اتریوم کمیاب‌تر می‌شود.

علاوه بر این، کوبان انتظار دارد که میزان ورود پول های سازمانی به اتریوم افزایش چشمگیری داشته باشد.
این تاجر که یک ماکسیمالیست اتریوم است، به فورچون گفت که در مورد دومین بلاکچین بزرگ بسیار هیجان زده است، زیرا این پروژه برای او شبیه اینترنت در مراحل اولیه است.

در سال ۲۰۲۱، کوبان علناً اعتراف کرد که چیزی که باعث شد او عاشق اتریوم شود، قراردادهای هوشمند بود که به توسعه دهندگان اجازه می داد تا توکن های DeFi و غیرقابل تعویض (NFT) ایجاد کنند.


منبع : U Today