ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ریپل در برابر سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا

2022/04/06
17:04
338

قاضی سارا نتبرن به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده دستور داده است تا تمامی اصلاحات پیشنهادی خود را برای بررسی خصوصی ارائه کند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا SEC قرار است آنها را قبل از ۸ آوریل تحویل دهد.

قاضی در حکم 13 ژانویه خود اعلام کرد که لایحه‌‌ی فرایند مشورتی شامل اسناد به خصوصی که sec مایل به ارائه‌ی آن ها نیست نمی شود چرا که  هیچ مکالمه ای با شخص ثالثی که در روند پرونده تغییری ایجاد کند در آن ها وجود ندارد. 
با این حال، قاضی همچنین به SEC اجازه داد تا بخش‌هایی از یادداشت‌ها را که منعکس‌کننده «مذاکرات یا ارتباطات» خود کارکنان است، اصلاح کند.

در اواخر ماه مارس، شاکی درخواستی را ارائه کرد و به طور خاص از قاضی خواست تا اجازه انتشار برخی از یادداشت هایی را که در برخی از جلسات با اشخاص ثالث گرفته شده بود، بدهد. یکی از جلسات بر روی وضعیت نظارتی بیت کوین با پروفسور جوزف گراندفست دانشکده حقوق استنفورد متمرکز شد. کمیسر سابق SEC که توسط رونالد ریگان منصوب شده بود، به قانونگذار هشدار داد که اقدامات اجرایی علیه ریپل انجام ندهد و هشدار داد که ممکن است به دارندگان ریپل آسیب برساند.

یکی از جلسات مورد بحث همچنین بر وضعیت قانونی عرضه اولیه ارز متمرکز بود، که در سال ۲۰۱۷ محبوبیت زیادی داشت و سال بعد حرکت انفجاری خود را شروع کرد.

یادداشت‌های دست‌نویس به‌طور خصوصی توسط قاضی بررسی می‌شوند، به این معنی که متهمان یا سایر طرف‌ها نمی‌توانند اسناد منتشر نشده را مشاهده کنند.


منبع : U Today