ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

انتقال ۳۰۱ میلیون دوج‌کوین از بایننس همزمان با افت قیمت

2024/04/05
16:45
87

بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط Whale Alert، یک سرویس معتبر ردیابی تراکنش‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، حجم قابل توجهی از دوج‌کوین پس از خرید احتمالی توسط کیف پول‌های ناشناس، از صرافی بایننس خارج شده است.

جابه‌جایی صدها میلیون دوج‌کوین به کیف پول نهنگ‌ها

طبق گزارش Whale Alert، حدود سه ساعت پیش، دو کیف پول بلاکچینی ناشناس در مجموع ۳۱۴,۵۸۸,۷۳۷ واحد دوج‌کوین را از صرافی بایننس خارج کردند. این مقدار دوج‌کوین در زمان نگارش این گزارش، معادل ۵۳,۱۲۵,۰۸۸ دلار آمریکا است. جامعه ارزهای دیجیتال تحت تأثیر سرعت و حجم بالای این تراکنش که با استفاده از فناوری نوآورانه بلاکچین انجام شده، قرار گرفته‌اند. کارمزد انجام این تراکنش تنها ۰.۲0484458 دوج‌کوین بوده است که تقریباً معادل ۰.۰۳ دلار آمریکا است.

افزایش فعالیت نهنگ‌های دوج‌کوین در صرافی‌های برتر

گزارش Whale Alert نشان می‌دهد که از ابتدای ماه آوریل، فعالیت نهنگ‌های ارز دیجیتال، به ویژه در دو صرافی بزرگ بایننس و رابین هود، به طور چشمگیری افزایش یافته است. طی چند روز گذشته، تعداد قابل توجهی تراکنش‌ کلان به این دو صرافی و بالعکس ثبت شده است. در مجموع، ۳۹۶.۴ میلیون دوج‌کوین به رابین هود و بالعکس و همچنین ۲۹۴.۴ میلیون دوج‌کوین بین کوین‌بیس و بالعکس جابجا شده است. مجموع این ارقام تقریباً ۶۹۱ میلیون دوج‌کوین می‌شود. با احتساب ۳۰۱.۵ میلیون دوج‌کوین خارج شده از بایننس، طبق گزارش Whale Alert، کل مبلغ دوج‌کوین جابجا شده در پنج روز گذشته، ۹۹۵.۳ میلیون دوج‌کوین به ارزش ۱۷۳,۵۹۶,۰۴۵ دلار آمریکا در زمان نگارش این گزارش است.

علاوه بر این، همانطور که اوایل این هفته توسط U.Today گزارش شد، کیف پول یک نهنگ دوج‌کوین که به مدت ۱۰.۳ سال غیرفعال بود، دوباره فعال شد. این آدرس حاوی ۳,۷۰۰,۰۵۱ دوج‌کوین به ارزش تقریبی ۶۶۲,۵۱۹ دلار آمریکا بود.


منبع : U Today