ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

۳ میلیارد دلار USDT طی ۳ روز وارد این صرافی‌های رمزارز شد.

2024/04/06
16:56
74

بر اساس به‌روزرسانی Lookonchain، در جدیدترین تحولات، خزانه‌داری Tether طی دوره‌ی سه روزه، اقدام به ضرب(mint) ۳ میلیارد دلار توکن USDT کرده است.

این توکن‌ها سپس در بلاک‌چین‌های اتریوم و ترون توزیع شدند. افزایش ناگهانی ضرب USDT، کنجکاوی‌هایی را در مورد مقصد این توکن‌ها برانگیخته است.

ارزش کل بازار USDT در حال حاضر بیش از ۱۰۶.۶ میلیارد دلار است.

خزانه‌داری Tether با وجود نوسانات بازار، به طور فعال به ضرب توکن‌های USDT ادامه می‌دهد.

از تاریخ ۱ آوریل، تقریباً ۲.۵۵ میلیارد دلار USDT به صرافی‌های رمزارز برجسته‌ای مانند بایننس، بیت‌فینکس، کراکن و کوین‌بیس سرازیر شده است.

شایان ذکر است که بیت‌فینکس ۱.۰۱۸ میلیارد دلار USDT، کراکن ۸۲۴.۱ میلیون دلار و بایننس ۶۱۴.۶ میلیون دلار از این استیبل‌کوین بزرگ را دریافت کرده‌اند. در همین مدت، کوین‌بیس نیز ۹۳.۸ میلیون دلار USDT دریافت کرده است.

این ورود USDT سؤالاتی را در میان جامعه‌ی رمزارز ایجاد کرده است که آیا سرمایه‌گذارانی که فعلاً در حاشیه بوده‌اند، در حال آماده شدن برای ورود به بازار هستند؟ قیمت‌ها اخیراً کاهش یافته‌اند که فرصت خوبی برای خرید در کف (به‌قصد سود بردن در آینده) فراهم می‌کند.

حاکمیت Tether در طول سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

با بهبود گسترده‌ی قیمت دارایی‌های دیجیتال در سال جاری، USDT از مرز ۱۰۰ میلیارد دلار در ارزش کل بازار عبور کرد و همچنان سهم قابل توجهی از بازار استیبل‌کوین‌ها را در اختیار دارد.

این تحولات جدید، چند روز پس از آن رخ می‌دهد که صادرکننده‌ی استیبل‌کوین Tether، با خرید ۸,۸۸۹ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۶۲۷ میلیون دلار، ذخایر بیت‌کوین خود را گسترش داد. این خرید، ذخایر بیت‌کوین Tether را به مجموع ۷۵,۳۵۴ واحد BTC رساند.

این اقدام، بخشی از برنامه‌ی گسترده‌تر Tether برای تخصیص تا ۱۵ درصد از سود شرکت ناشی از مازاد ذخایر استیبل‌کوین USDT به بیت‌کوین است.

همچنین، Tether از تکمیل حسابرسی نوع ۱ سیستم و کنترل‌های سازمانی (SOC 2) خبر داد که به عنوان اولین گام برای دستیابی به بالاترین سطح انطباق امنیتی در نظر گرفته می‌شود.


منبع : Cryptopotato