ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

سولانا اکنون توسط OpenSea پشتیبانی می شود

2022/04/06
18:02
313

پلتفرم OpenSea، بازار پیشرو توکن غیرقابل تعویض، شبکه سولانا را اضافه کرده است.
 اوایل امروز، توییتر متوجه شد که چندین مجموعه NFT با سولانا در این پلتفرم ظاهر شده‌اند.
البته این ارتقای مورد انتظار باعث تعجب جامعه NFT نشد. در ۲۹ مارس، OpenSea اعلام کرد که در ماه آوریل در شبکه ی سولانا مجموعه‌ هایی NFT ای اضافه خواهد کرد.

 در ژانویه، جین مانچون وانگ، یک وبلاگ نویس تکنولوژی که به کشف قابلیت های جدید قبل از اعلام عمومی مشهور است، در توییتی اعلام کرد که OpenSea در حال کار بر روی سولانا است و تأیید کرد که NFT Kingpin آماده است تا بازی چند زنجیره ای خود را تقویت کند.

 با جدیدترین افزونه، OpenSea اکنون از چهار زنجیره (اتریوم، سولانا،متیک و کلایتن) پشتیبانی می‌کند.

طبق داده های ارائه شده توسط در پلتفرم تحقیقاتی Dune Analytics احتمال زیادی وجود دارد که OpenSea سهم قابل توجه ۹۳ درصدی از بازار سولانا را در رقابت با پلتفرم Magic Eden از دست بدهد.
این واقعیت که Magic Eden کارمزدهای پایین ارائه می‌کند می‌تواند یک مزیت رقابتی بزرگ باشد، اما باید دید که آیا می‌تواند در برابر بزرگ ترین برند در NFT مقاومت کند یا خیر.

 سولانا در سال ۲۰۲۱ به عنوان جایگزین سریعتر و ارزان‌تر اتریوم توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرد و بودجه زیادی را از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر جذب کرد.

 تاکنون، سولانا موفق شده است تنها بخش نسبتاً کوچکی از بازار NFT را به دست بیاورد، اما ادغام OpenSea می‌تواند نقطه ی عطفی برای یکی از آینده دارترین بلاک چین‌ها باشد.


منبع : U Today