ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بیت‌گت با راه‌اندازی برنامه کارآموزی ارز دیجیتال، نسل بعدی متخصصان وب ۳ را تربیت می‌کند

2024/04/08
18:30
92

صرافی ارز دیجیتال بیت‌گت از راه‌اندازی برنامه رهبری جدید وب ۳ به نام «کارآموز مدیر ارشد عملیات بیت‌گت» در اروپا خبر داد. این برنامه به جوانان بااستعداد فرصتی می‌دهد تا مستقیماً با تیم اجرایی شرکت همکاری کنند و تجربه عملی در این صنعت کسب نمایند. طبق اعلامیه، این دوره کارآموزی بخشی از ابتکار «بلاک‌چین برای جوانان» بیت‌گت است و هدف آن ارائه درک عمیقی از دنیای وب ۳ به شرکت‌کنندگان می‌باشد.

کارآموزان تحت نظارت مدیران ارشد بیت‌گت، از جمله وقار وسی زاده، مدیر ارشد عملیات، آموزش و راهنمایی‌های عملی برای توسعه دانش و مهارت‌های خود در فضای وب ۳ که به سرعت در حال پیشرفت است، دریافت خواهند کرد. این برنامه همچنین شرکت‌کنندگان را با پویایی کار در یک محیط شرکتی کاملاً از راه دور و جهانی آشنا می‌کند.

برنامه کارآموز مدیر ارشد عملیات بیت‌گت برای افراد جوان جاه‌طلب و علاقه‌مند به فناوری وب ۳ و بلاک‌چین در نظر گرفته شده است. همانطور که بیت‌گت گزارش کرده، سه کارآموز برتر انتخاب‌شده، یک سفر آموزشی اختصاصی و کاملاً تأمین‌شده به همراه مدیر ارشد عملیات شرکت به دبی دریافت خواهند کرد که فرصت دسترسی به دانش ارزشمند صنعت و شبکه‌سازی را برایشان فراهم می‌کند.

وقار وسی زاده، مدیر ارشد عملیات بیت‌گت، می‌گوید: «این برنامه به فارغ‌التحصیلان جوان فرصتی می‌دهد تا از متخصصان این حوزه بیاموزند، تجربه عملی کسب کنند و آن‌ها را برای تأثیرگذاری معنادار بر صنعت ارزهای دیجیتال آماده سازد. ما معتقدیم که این برنامه فراتر از یک دوره کارآموزی است؛ بلکه سکویی برای علاقه‌مندان و طرفداران وب ۳ برای نقش‌آفرینی در انقلاب مالی دیجیتال است.»

ابتکار «بلاک‌چین برای جوانان» بیت‌گت که در می ۲۰۲۳ با تعهد ۱۰ میلیون دلاری طی پنج سال آینده راه‌اندازی شد، با هدف پرورش استعداد و هدایت نوآوری در اکوسیستم وب ۳ فعالیت می‌کند. مطالعه‌ای که توسط این صرافی انجام شده، نشان می‌دهد که نسل هزاره و نسل Z نقش اساسی در شکل‌دهی آینده‌ای سازگار با ارزهای دیجیتال دارند، به طوری که ۴۶ درصد از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، متعلق به نسل هزاره هستند.

معرفی برنامه کارآموز مدیر ارشد عملیات با هدف بیت‌گت برای غوطه‌ور کردن عمیق شرکت‌کنندگان در دنیای وب ۳ و تبدیل آن‌ها به رهبران آینده در فضای بلاک‌چین همسو است. راه‌اندازی برنامه کارآموز مدیر ارشد عملیات، تعهد این شرکت را برای پرورش نسل بعدی رهبران وب ۳ و هدایت رشد انقلاب مالی دیجیتال نشان می‌دهد.


منبع : Cryptoslate