ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

صنعت ارز دیجیتال ثبات خود را در مواجهه با بحران های ژئوپلیتیکی حفظ می‌کند.

2022/04/06
20:43
285

هکر ها و کلاهبرداران در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ حداقل ۱.۱۹ میلیارد دلار به دست آورده اند. نشانه های ماکرو نیز چندان مطلوب نبوده اند. اما حتی عدم قطعیت پروژه ها و اخبار جنگ نتوانسته است کاربران را از فضای بلاک چین دور کند. DappRadar افشا کرد که صنعت برنامه های غیرمتمرکز (dApp) روزانه ۲.۳۸ میلیون کیف پول های فعال منحصربه‌فرد (UAW) متصل به برنامه های بلاک چین را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ ثبت کرده است.

در آخرین گزارش سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ پلتفرم تجزیه و تحلیل Dapp Industry بیان کرد که استفاده از بلاک چین با وجود کاهش حدود ۶ درصدی نسبت به سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱، ثابت باقی مانده است. شایان ذکر است که استفاده نسبت به سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ سیصد و نود و شش درصد افزایش یافته است. 

گیمینگ dApps که در سال ۲۰۲۱ درخشان بود، علیرغم کاهش ۵.۸ درصدی نسبت به سه ماهه چهارم سال گذشته، توانسته است جایگاه خود را حفظ کند. باوجود اینکه هیاهو در مورد NFTها کاهش پیدا کرده است، و در حالی که بسیاری معتقدند که حباب قیمتی آن باید بترکد، این فضا ۱۲ میلیارد دلار گردش مالی داشته است.

این به استثنای ارقام بازار بحث‌برانگیز NFT LooksRare است. برای افراد ناآشنا، این پلتفرم از نظر حجم تراکنش در سال جاری به شهرت رسید. اما گزارش‌ها حاکی از آن است که بخش عمده‌ای از تراکنش‌ها به دلیل فروش شستشو بوده است، به این معنی که کاربران مجموعه‌های دیجیتالی را به خود می‌فروشند تا سکه‌های بیشتری کسب کنند.


منبع : Cryptopotato