ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بازی آرمالدیا بر روی زنجیره‌ی بایننس شروع به کار می‌کند.

2022/04/07
15:05
310

آرمالدیا یک بازی چند پلتفرمی است که با محوریت NFT در زنجیره‌ی بایننس با محوریت کسب درآمد ساخته شده است. این برنامه راه اندازی شده است تا موانع بازی های «اجتماعی» مبتنی بر بلاک چین را برطرف کند و از بازیکنان در برابر سانسور و کلاهبرداری محافظت کند.

از زمان عرضه در اوایل سال ۲۰۲۲، بازی آرمالدیا خود را به عنوان یک اکوسیستم GameFi قابل اعتماد در زنجیره بایننس تثبیت کرد. دنیای مجازی آن سیاره‌ای را به نمایش می‌گذارد که در آن یک درگیری بی‌پایان بین سرزمین‌های وحشی و سرزمین‌های فناوری در جریان است.
زیرساخت بازی شامل دو نوع آبجکت (ساختمان) است. تمام ساختمان هایی که به طور خاص برای جنگ ساخته شده اند (غیر توکن) می توانند تخریب شوند، در حالی که ساختمان های نشانه گذاری شده ایمن باقی می مانند. به این ترتیب، برای ایجاد یک اکوسیستم ایمن، کاربران باید NFT های آرمالدیا را خریداری کنند.

کل بازی شامل سه مرحله است. اولین مورد آماده سازی است: کاربران ساختمان ها را می سازند و منابع توکن شده را خریداری و مبادله می کنند تا برای جنگ آماده شوند.

مرحله دوم خود جنگ است: کاربران قدرت حمله به طرفین و محافظت از قلمروهای خود را از طریق تخریب توسط دشمنان به دست می‌آورند.

پس از پایان مرحله‌ی جنگ، کاربران به مرحله سوم یا "بازیابی" می روند. هر دو طرف منابع را جمع آوری می کنند تا برای درگیری های بعدی آماده شوند.

طبق بیانیه تیم، آرمالدیا تمام مزایایی که زنجیره‌ی بایننس برای بازی های غیرمتمرکز ارائه می دهد ترکیب می کند. به عنوان مثال، تراکنش های درون بازی در گیم پلی آن با کارمزد صفر محاسبه می شود.

کل معماری آرمالدیا غیرمتمرکز است: هیچ قدرت مرکزی‌ای نمی تواند استراتژی ها و درآمد بازیکنان خود را کنترل کند. این باعث می‌شود درآمد غیرفعال و نیمه غیرفعال بازی آرمالدیا کاملا ساده و مستقل باشد.

همچنین، زنجیره بایننس مبنای فنی کاملی برای NFT ها است: آرمالدیا تقریباً ۲۰۰ هزار قطعه زمین توکن شده را برای فروش منتشر کرد. هر یک از آنها حتی زمانی که صاحبش آفلاین است می تواند درآمد ایجاد کند.


منبع : U Today