ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

متا در حال ساخت توکن جدید خود است.

2022/04/07
17:30
311

متا، شرکت پشتیبان فیس بوک، ظاهراً در حال تلاش برای توسعه توکن خود  برای ادامه‌ی جاه طلبی خود برای اتصال کاربران از طریق متاورس است. در گزارش تشریح شده است، ممکن است توکن‌های بیشتری برای تسهیل تحقق پروژه توسعه یابد.

فایننشال تایمز گزارش داده است که توکن تازه کشف شده مانند ROBUX برای یک متاورس دیگر به نام Roblox است.
به گفته این روزنامه، یک ارز خاص متاورس که در مراحل اولیه برنامه ریزی است توسط کارمندان "Zuck Bucks" لقب گرفته است.
این توسعه جدید برای جذب کاربران و ایجاد جریان‌های درآمدی جدید طراحی شده است و با اثرات منفی ناشی از کاهش محبوبیت اخیر فیس‌بوک و اینستاگرام مقابله می‌کند.
این مقاله با استناد به یادداشت‌های شرکت و منابع ناشناس، برنامه غول‌پیکر را برای راه‌اندازی انواع مختلف توکن‌ها در دنیای متا، از جمله توکن‌های اجتماعی، توکن‌های شهرت و توکن‌های سازنده نشان می‌دهد که به کمک‌های کاربران پاداش می‌دهد و اینفلوئنسرها را به دنبال‌کنندگانشان نزدیک‌تر می‌کند.
از آنجایی که آینده‌ی این توکن هنوز نامشخص است، متا قصد دارد تا اواسط ماه مه یک برنامه آزمایشی ارسال، ایجاد و به اشتراک گذاری NFT ها در فیس بوک را راه اندازی کند.
مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، ماه گذشته تایید کرد که متا NFT ها را در کوتاه مدت به اینستاگرام خواهد آورد. کاربران می توانند NFT ها را روی این پلتفرم استفاده کنند.
در سال ۲۰۱۹، متا وارد عرصه‌ی توسعه‌ی ارز دیجیتال خود، استیبل کوین Diem شد اما پس از یک سری مشکلات و نگرانی در مورد ثبات مالی و نقض حریم خصوصی کاربران، این پروژه در ژانویه ۲۰۲۲ رها شد.
این پروژه شامل تمام پیشرفت‌های قبلی و همچنین مالکیت معنوی و حقوقی مربوط به استیبل کوین Diem، به بانک سیلورگیت فروخته شد که تجربه گسترده‌ای در همکاری با شرکت‌های رمزنگاری دارد.


منبع : Cryptopotato