ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تتر با تشکیل چهار بخش جدید، دامنه فعالیت خود را گسترش می‌دهد

2024/04/19
19:44
57

تتر، صادرکننده استیبل‌کوین USDT، برنامه‌ی بازآرایی سازمانی خود را برای ورود به بخش‌های وسیع‌تری از حوزه‌ی دارایی‌های دیجیتال اعلام کرد.

این توسعه‌دهنده‌ی برجسته‌ی بزرگترین استیبل‌کوین جهان از نظر ارزش بازار، با هدف انعکاس رویکرد رو به گسترش خود، اقدام به تشکیل چهار بخش جدید نموده است.

چهار بخش جدید تتر

  • تتر فینانس: مدیریت استیبل‌کوین USDT بر عهده‌ی بخش تخصصی «تتر فینانس» قرار خواهد گرفت.
  • تتر پاور: بخش دیگری با نام «تتر پاور» مسئولیت سرمایه‌گذاری‌های شرکت در حوزه‌ی استخراج بیت‌کوین را بر عهده خواهد داشت.
  • تتر دیتا: «تتر دیتا» با نظارت بر سرمایه‌گذاری‌های راهبردی در فناوری، از جمله هوش مصنوعی (AI)، نقش محوری در پیشرفت‌های تکنولوژیک ایفا خواهد کرد.
  • تتر آموز: در نهایت، بخش «تتر آموز» وظیفه‌ی مدیریت و اجرای فعالیت‌های آموزشی مختلف را بر عهده خواهد گرفت.

تتر روز پنجشنبه در یک پست وبلاگی اعلام کرد که «توسعه‌ی تتر فراتر از استیبل‌کوین شناخته‌شده‌ی USDT، نشان‌دهنده‌ی یک تغییر اساسی در رویکرد این شرکت به توانمندسازی مالی است.»

بیانیه‌ی مطبوعاتی تتر اعلام کرد: «این شرکت با تمرکز بر راه‌حل‌های پایدار و سازگار با نیازهای افراد، جوامع، شهرها و کشورها، استخراج مسئولانه‌ی بیت‌کوین، زیرساخت‌های هوش مصنوعی و پلتفرم‌های ارتباطی غیرمتمرکز، به طور فعال در ایجاد یک اکوسیستم مالی و فناورانه‌ی مقاوم در برابر آینده مشارکت می‌کند.»

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، ضمن اشاره به تکامل این شرکت فراتر از عرضه‌ی سنتی استیبل‌کوین، اعلام کرد که این اقدام به آن‌ها اجازه می‌دهد از اختراع و اجرای فناوری «برای توانمندسازی افراد، جوامع، شهرها و ملت‌ها در جهت دستیابی به خودکفایی، استقلال و آزادی» حمایت کنند.


منبع : The block