ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت Tether، پیشرو در سیستم‌های غیرمتمرکز، توسعه فناوری، هوش مصنوعی، آموزش و دسترسی مالی

2024/04/19
20:25
71

شرکت Tether، با راه‌اندازی بخش‌های تجاری متنوع با هدف ایجاد تحول در فناوری و سیستم‌های مالی در سطح جهانی، به رهبر سیستم‌های غیرمتمرکز تبدیل می‌شود.

پائولو آردوینو، مدیرعامل Tether، در سخنرانی خود در کنفرانس Token 2049 در دبی، اعلام کرد که این شرکت از زمان تأسیس، از یک استیبل‌کوین به عنصری کلیدی در امور مالی مناطق در حال توسعه مبدل شده است. Tether اکنون با راه‌اندازی یک چارچوب چند بخشی که هدف آن ترویج سیستم‌های مالی انعطاف‌پذیر و آماده برای آینده است، نقش جدیدی را به عنوان یک معمار اکوسیستم بر عهده می‌گیرد.

این شرکت که به دلیل استیبل‌کوین پیشرو خود یعنی USDT شناخته می‌شود، به تازگی از ارزش بازار 109 میلیارد دلاری عبور کرده و با توجه به موقعیت برجسته خود به عنوان یکی از 20 دارنده بزرگ اوراق خزانه ایالات متحده، به یک بازیگر قدرتمند در عرصه مالی تبدیل شده است. آردوینو در این کنفرانس اعلام کرد که Tether فراتر از ارزهای دیجیتال را هدف قرار داده و به ابتکاراتی وارد می‌شود که از بخش‌های مختلفی از جمله ارتباطات نظیر به نظیر، استخراج بیت‌کوین، آموزش و هوش مصنوعی حمایت می‌کند.

تغییر جهت Tether به سمت این بخش‌ها نشان‌دهنده تحول قابل توجهی در چشم‌انداز این شرکت است، چشم‌اندازی که بر فلسفه عدم تمرکز و حذف واسطه‌ها استوار است. Tether وب‌سایت جدیدی به نام tether.io را به عنوان پلتفرمی برای ماموریت گسترده‌تر شرکت راه‌اندازی کرده است. این وب‌سایت بر توسعه ابزارهای مالی، فناورانه و آموزشی با هدف توانمندسازی افراد، جوامع و ملت‌ها، به ویژه در بازارهای نوظهور، تأکید دارد.

دامنه چشم‌انداز گسترش‌یافته‌ی Tether جامع است و شامل چهار بخش تجاری جدید می‌شود که برای هدایت نوآوری و دسترسی در فناوری و آموزش طراحی شده‌اند. بخش Tether Data بر توسعه و سرمایه‌گذاری استراتژیک در فناوری‌های نوظهور تمرکز دارد. این بخش با ابتکاراتی مانند Holepunch که از فناوری‌های پیشرفته نظیر به نظیر حمایت می‌کند و همچنین سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه در پیشگامان هوش مصنوعی مانند Northern Data Group، به دنبال پیشبرد مرزهای قابلیت‌های دیجیتال است.

Tether Finance در حوزه خدمات دارایی دیجیتال، به عنوان زیربنایی برای محصولات استیبل‌کوین تثبیت‌شده و راه‌حل‌های مالی Tether عمل می‌کند. این بخش از ترویج دموکراسی در سیستم اقتصادی از طریق فناوری بلاکچین حمایت می‌کند و قرار است رهبری راه‌اندازی پلتفرم‌هایی برای توکن‌سازی دارایی‌های دیجیتال را برعهده بگیرد، که می‌تواند پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال را تسریع کند.

Tether Power بر هم‌سو کردن عملیات استخراج بیت‌کوین با شیوه‌های انرژی پایدار تمرکز دارد و بدین ترتیب، تعهد Tether به ترویج آزادی مالی را همزمان با تاکید بر رشد مسئولانه، حفظ می‌کند.

در همین حال، Tether Edu با حمایت از ابتکارات و مشارکت‌هایی که دانش و مهارت در فناوری‌های نوظهور را گسترش می‌دهند، آموزش جهانی مهارت‌های دیجیتال را به پیش می‌برد. فعالیت‌های این بخش شامل همکاری در پروژه‌هایی مانند Plan B لوگانو و سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌هایی مانند آکادمی صنایع دیجیتال است.

با همگرایی این بخش‌ها در چارچوب جدید، Tether نقش خود را به عنوان پیشگام در عرصه دارایی‌های دیجیتال تثبیت می‌کند. Tether با تقویت تعهد خود به حذف واسطه‌ها از سیستم‌های مالی سنتی، به دنبال افزایش شمول مالی و ایجاد زیرساختی برای نوآوری و خودمختاری پایدار است.

آقای آردوینو بیان کرد: «ما با اولین و معتبرترین استیبل‌کوین جهان، چشم‌انداز مالی سنتی را برهم زدیم. اکنون، جسارت این را داریم که راه‌حل‌های زیرساختی فراگیر را آغاز کنیم و سیستم‌های سنتی را برای عدالت برچیده و منهدم سازیم.»

«با این تکامل فراتر از خدمات استیبل‌کوین سنتی خود، ما برای ساخت و پشتیبانی از اختراع و اجرای فناوری‌های پیشرفته که محدودیت‌های آنچه در این جهان ممکن است را برطرف می‌کند، آماده هستیم. ما Tether هستیم.


منبع : Cryptoslate