ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

مشاور حقوقی ریپل باور دارد که 2022 سالی سرنوشت ساز برای رمز ارزها خواهد بود.

2022/03/20
06:41
269

استوارت آلدروتی معتقد است که 2022 سال تعیین کننده ای برای ارزهای دیجیتال خواهد بود. بعد از گذشت حدود سه ماه از سال میلادی جاری، مشاور حقوقی ریپل اعلام کرد که امسال از نظر کنترل و قانون گذاری برای رمز ارزها در آمریکا سال مهمی خواهد بود.

او همچنین ادعا کرد که تمام چشم ها به آینده صنعت ارزهای دیجیتال خواهد بود  و سال 2022 به‌عنوان سال قانونی شدن ارزهای دیجیتال شناخته خواهد شد. ببازار رمزارزها در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است و ارزش آن تقریباً چهار برابر شده و در عین حال مقبولیت مناسبی در بین مردم جهان پیدا کرده است.

در حالی که پیشرفت تکنولوژی اغلب با مخالفت روبرو می شود، واقعیت این است که رقبای اقتصادی خارج از ایالات متحده به سرعت در حال استفاده از دارایی های دیجیتال، پرداخت های مرتبط با بلاک چین و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) هستند.

ریپل چارچوبی را به منظور ارائه یک راه حل فوری رو به جلو که پویایی ارزهای دیجیتال را در یک رویکرد عمل گرایانه با مقررات متفکرانه منطبق می کند، ارائه کرده است. این ارز در سال 2012 به منظور بهبود پرداخت های بین المللی در سراسر جهان با استفاده از فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال شکل گرفت.