ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ریپل نسخه‌ی پیشرفته ای از NFT را پشتیبانی می‌کند.

2022/04/08
14:05
276

ریپل از انتشار لجر نسخه ۱.۹.۰ خبر داد. نسخه ۱.۹.۰ ، اصلاحیه جدیدی را در پروتکل لجر ریپل برای پشتیبانی از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) به صورت بومی معرفی می کند.
با توجه به یادداشت های منتشر شده، این اصلاحیه اکنون آماده‌ی رای گیری است.  اصلاحیه‌ی لجر ریپل امکان تغییر این پروتکل را پس از دو هفته پشتیبانی حدودا ۸۰ درصدی اعتبارسنج‌های مورد اعتماد فراهم می‌کند.
 
در صورت تصویب موفقیت آمیز، این ممکن است به عملکرد پیشرفته NFT کمک کند چرا که توسعه دهندگان اکنون می توانند برنامه هایی ایجاد کنند که به کاربران اجازه می دهد NFT ها را در لجر ریپل سرمایه‌گذاری کندد، انتقال دهند و یا بسوزانند.
 
مدیر ارشد فناوری ریپل، دیوید شوارتز، در مورد آخرین نسخه صحبت کرد: «اعتبار سنج‌های ریپل (در حال حاضر) آوردن XLS-20 به شبکه اصلی را وتو خواهند کرد تا زمانی که از تأثیر NFT بر XRPL مطمئن شویم. در همین حال، ما در حال انجام تست عملکرد هستیم و قصد داریم نتایج خود را با جامعه‌ی گسترده‌تری به اشتراک بگذاریم.» 
 
او در ادامه توضیح داد: «ریپل مدت‌هاست که در جامعه XRPL مشارکت می‌کند، و در حالی که ما هیجان‌زده هستیم که به فناوری NFT  لجر ریپل کمک کنیم، به پایداری و مقیاس‌پذیری آن نیز متعهد هستیم. به این ترتیب، نسخه امروز شامل تعدادی بهبود عملکرد است و نتیجه نهایی استفاده از XLS-20 در دست جامعه XRPL خواهد بود.


منبع : U Today