ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

جزئیات پروژه‌ی متاورس شیبا

2022/04/08
16:29
323

در یک پست وبلاگ اخیر، تیم شیبا اینو اعلام کرد که قطعات زمین به صورت مرحله ای باز می شود. در مرحله مقدماتی، این تیم ۳۶۴۳۱ قطعه را باز می کند که به چهار طبقه تقسیم می شوند ("خز نقره ای"، "دم طلا"، "پنجه پلاتینیوم" و "دندان های الماس"). قیمت ها از ۰.۲ تا ۱ اتریوم بسته به سطح متغیر است زیرا تیم اعلام کرد که می خواهد یک توکن خنثی برای قیمت گذاری انتخاب کند. 
 
توضیحات بیشتر ارائه شده در رابطه با فروش زمین در شیبا متاورس بیان می کند که این پروژه سه مرحله خواهد بود. مرحله اول، که رویداد مناقصه است، شروع پروژه‌ی متاورس شیبا و فروش زمین های آن است.
 
پیش بینی می شود که رویداد مناقصه به مدت سه روز یا ۷۲ ساعت از زمان آغاز به کار ادامه یابد و اولین دسترسی به برخی از قطعات زمین در این مرحله باشد. پیش از این رویداد سه روزه، انتظار می‌رود شرکت‌کنندگان مقداری از دوج کیلر یا NFT‌های شیبوشی خود را قفل کنند، در حالی که همه‌ی پیشنهادات با استفاده از اتریوم انجام می‌شود. 
 
مرحله دوم و سوم مربوط به رویداد نگهداری و فروش عمومی برای کسانی است که نتوانستند دسترسی زودهنگام داشته باشند. انتظار می رود رویداد نگهداری به مدت هفت روز ادامه داشته باشد و بلافاصله پس از پایان رویداد مناقصه آغاز شود. 
 
آخرین مرحله از فروش عمومی قرار است پس از دو مرحله اول انجام شود و شرکت کنندگان می توانند زمین های موجود روی نقشه را با قیمت ثابت و بدون نیاز به قفل کردن هیچ گونه دارایی اکوسیستم شیبا خریداری کنند. این پروژه‌ی متاورس شامل ۱۰۰۵۹۵ قطعه زمین خواهد بود.


منبع : U Today