ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

غول مالی ژاپنی، ولیدیتور دفتر کل XRP راه‌اندازی می‌کند : حرکتی مهم در جهت توسعه‌ی زیرساخت دفتر کل XRP

2024/05/10
10:57
53

شرکت SBI VC Trade، صرافی ارز دیجیتالِ هولدینگ‌های مالی SBI، غول مالی ژاپنی، راه‌اندازی اعتبارسنج خود در بستر دفتر کل XRP را اعلام کرده است.

این اقدام، بیانگر تعهد SBI به توسعه‌ی اکوسیستم XRP و انعکاس صدای مشتریان این شرکت است که دارنده‌ی رمزارز XRP می‌باشند. همچنین، مسئولین اپراتور dUNL دفتر کل XRP، که توسط Vet مدیریت می‌شود، این حرکت را یک «گام بزرگ» برای XRP تلقی کرده‌اند؛ چرا که نشان‌دهنده‌ی ورود یک شرکت معتبر و بزرگ به زیرساخت‌های این دفتر کل است.

همکاری ریپل و SBI به سال ۲۰۱۷ بازمی‌گردد. این همکاری شامل ارائه مزایای سالانه به سهامداران XRP نیز می‌شود. در سال ۲۰۲۳، شرکت تابعه‌ی SBI Holdings، یعنی SBI Remit، خدمات مبتنی بر XRP خود را به کشورهای ویتنام و فیلیپین نیز گسترش داد

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، همواره از ژاپن به عنوان یکی از کشور‌های پیشرو در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال یاد کرده است. وی حتی در سال ۲۰۲۰، پیش از طرح دعوای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) علیه ریپل، پیشنهاد انتقال دفتر مرکزی این شرکت به توکیو را مطرح نمود. در آوریل گذشته نیز، ریپل با همکاری HashKey DX مستقر در توکیو، بر حضور خود در ژاپن افزود. هدف از این همکاری، استفاده از دفتر کل XRP برای توسعه‌ی راه‌حل‌های سازمانی برای مشتریان ژاپنی است.


منبع : U Today