ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ریپل با ایجاد موقعیت توسعه کسب‌وکار B2B در ژاپن، بر گسترش در این کشور تمرکز می‌کند.

2024/05/12
19:06
55

امی یوشیکاوا، معاون بخش ابتکارات استراتژیک ریپل، از راه‌اندازی موقعیت شغلی کلیدی‌ای برای پیشبرد دفتر کل XRP (XRP Ledger) در ژاپن خبر داد.

این اقدام پس از اعلام پیوستن SBI، غول صنعت فناوری مالی ژاپن، به اکوسیستم اعتبارسنجی دفتر کل XRP صورت می‌گیرد. ریپل با جذب متخصصان توسعه کسب‌وکار مجرب، به دنبال تسریع پذیرش دفتر کل XRP در میان شرکت‌های ژاپنی است.

خانم یوشیکاوا، این موقعیت شغلی را از طریق حساب کاربری خود در پلتفرم X علام کرد.

شرایط احراز صلاحیت:

  • دارا بودن علاقه و اشتیاق عمیق به حوزه‌های وب ۳ و رمزارز
  • برخورداری از سابقه درخشان در توسعه کسب‌وکار
  • سکونت در توکیو
  • برخورداری از انعطاف‌پذیری زمانی
  • توانایی شرکت فعال و حضوری در رویدادهای مرتبط با وب ۳

خانم یوشیکاوا تأکید کرد که پیوستن به ریپل به‌عنوان مدیر توسعه کسب‌وکار برای مشتریان B2B در ژاپن، فرصت‌های شغلی استثنایی را برای متقاضیان واجد شرایط فراهم می‌کند. وی این موقعیت را فرصتی برای مشارکت در توسعه کسب‌وکار وب ۳ در محیطی پویا و با رشد سریع توصیف کرد.

معاون ریپل همچنین اعلام نمود این موقعیت برای افراد کنجکاو و علاقه‌مند به برقراری ارتباط با دیگران مناسب است. همچنین ریپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳، اقدام به ایجاد تعدادی موقعیت شغلی جدید با تمرکز بر B2B برای گسترش فعالیت‌های خود در کانادا نموده است.

SBI VC Trade، غول ژاپنی، به‌عنوان اعتبارسنج به XRPL می‌پیوندد

ریپل به لطف روابط مستحکم خود با SBI، از بازیگران اصلی عرصه فناوری مالی در ژاپن، سال‌هاست که جایگاه ممتازی را در بازار حواله این کشور به خود اختصاص داده است. روز گذشته اعلام شد که یکی از شرکت‌های تابعه SBI، با نام SBI VC Trade، مسئولیت اجرای یک اعتبارسنج برای شبکه بلاکچین دفتر کل XRP را برعهده خواهد گرفت.این شرکت که به‌عنوان یک صرافی ارز دیجیتال شناخته می‌شود، مستقیماً به ارتقای یکپارچگی، غیرمتمرکزسازی و امنیت تراکنش‌های دفتر کل XRP کمک خواهد کرد.


منبع : U Today