ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

مدیرعامل ریپل از اظهارات جنجالی خود در مورد تتر دفاع کرد.

2024/05/13
20:23
59

در پی اظهارات جنجالی برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، درباره تتر، بزرگترین صادرکننده استیبل‌کوین، وی به تازگی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس، هرگونه حمله به تتر را تکذیب کرد.

وی پیش از این در یک پادکست ادعا کرده بود که برای او "روشن" است که دولت ایالات متحده به دنبال تتر است. گارلینگهاوس در پست شبکه اجتماعی مذکور تاکید کرد که در آن پادکست به اهمیت تتر برای کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال اشاره کرده است. او گفت: «کلمات بعدی که از دهانم در طول پادکست بیرون آمد این بود که تتر را بخش بسیار مهمی از اکوسیستم می دانم.»

مدیر اجرایی ریپل در ادامه اظهارات جنجالی خود را روشن کرد و استدلال کرد که دولت ایالات متحده خواهان کنترل بیشتری بر استیبل کوین های با پشتوانه دلار است، به همین دلیل او فرض کرده بود که تتر در میان اهداف آنها ظاهر شده است. گارلینگهاوس افزود: "منظور من این بود که دولت آمریکا به طور واضح نشان داده است که کنترل بیشتری بر صادرکنندگان استیبل کوین با پشتوانه دلار می خواهد و بنابراین تتر به عنوان بزرگترین بازیگر در کانون توجه آنها قرار دارد."

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، اظهارات جنجالی گارلینگهاوس از چشم پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر دور نماند. مدیرعامل تتر در حالی که مشکلات حقوقی خود ریپل در ایالات متحده را به یاد می آورد، مدیرعامل ریپل را "بی اطلاع" توصیف کرد. علاوه بر این، او یادآور شد که شرکت گارلینگهاوس ممکن است در مسیر راه اندازی استیبل کوین رقیب خود باشد و این می تواند دلیل پشت حمله آشکار باشد.

به نظر می رسد حالا گارلینگهاوس بر اساس پست اخیرش مایل است که تبر را زمین بگذارد. آردوینو هنوز پاسخی به آخرین اظهار نظر مدیرعامل ریپل نداده است.


منبع : U Today