ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تتر و بنیاد TON برای تسهیل تراکنش‌های USDT به فیات از طریق اپلیکیشن موبایل با اووبیت(Oobit ) همکاری می‌کنند

2024/05/17
09:50
53

شرکت تتر، رهبر بلامنازع اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال، از مشارکت راهبردی با اووبیت، یک اپلیکیشن پرداخت موبایلی پیشرو، و بنیاد TON خبر داد. این همکاری پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز ارزهای دیجیتال USDT و XAUt توسط تتر بر روی شبکه TON در ماه آوریل صورت می‌گیرد.

هدف اصلی این اتحاد، ارتقاء تجربه کاربری برای انجام تراکنش با دارایی‌های دیجیتال USDT و تتر گلد (XAUt) روی شبکه TON است. با ادغام اپلیکیشن پرداخت موبایلی اووبیت، تتر روشی کارآمد و راحت را برای پذیرش پرداخت‌های رمز ارز توسط بازرگانان فراهم می‌آورد.

قابلیت نوآورانه «ضربه بزن و پرداخت» (Tap & Pay) اووبیت به بازرگانان این امکان را می‌دهد تا وجوه خود را حتی در صورت دریافت وجه با USDT، به صورت ارز رایج (فیات) دریافت کنند. این همگرایی با هدف گسترش کاربرد عملی ارزهای دیجیتال و تبدیل آن‌ها به یک گزینه پرداخت فراگیر در سطح جهانی طراحی شده است.

تتر پیش‌تر در ماه فوریه با مشارکت در دور تأمین مالی سری A اووبیت به مبلغ ۲۵ میلیون دلار، بر حمایت خود از این شرکت نوآور تأکید کرد. مدیرعامل اووبیت، جناب آقای عمرام آدار، بر ماهیت فراگیر این مشارکت تأکید نمودند.

«ما صرفا یک گزینه پرداخت دیگر ارائه نمی‌دهیم؛ بلکه با استفاده از اووبیت، دسترسی افراد بدون حساب بانکی به برجسته‌ترین ارزهای دیجیتال و امکان انجام پرداخت‌های جهانی را تسهیل می‌کنیم.»، جناب آقای آدار اظهار داشتند.

یکپارچه‌سازی USDT با تلگرام، امکان پرداخت‌های همتا به همتا را تسهیل می‌کند

بلاک‌چین TON با ادغام در تلگرام، تجربه‌ای ساده و بدون مرز را برای انجام تراکنش‌های همتا به همتا فراهم می‌سازد. این امر در نهایت منجر به افزایش دسترسی عموم به خدمات غیرمتمرکز و بهبود چشمگیر تجربه کاربری می‌شود.

از زمان این ادغام، بیش از ۲۰۰ میلیون دلار USDT روی بلاک‌چین TON صادر شده است که به کاربران امکان می‌دهد USDT را از طریق پیام‌های مستقیم در تلگرام ارسال کنند و از آن برای پرداخت‌های آنی ارز دیجیتال با ضربه زدن روی اووبیت استفاده نمایند.

USDT همچنین بر روی ۱۴ بلاک‌چین دیگر، از جمله ترون و اتریوم در دسترس است و در ماه مارس به شبکه سلو پیوست. مدیرعامل تتر، جناب آقای پائولو آردوینو، از این همکاری ابراز خرسندی کرد.

«ما با همکاری یکدیگر، راه‌حل‌های بانکی را برای افراد بدون حساب بانکی ارائه خواهیم داد و نحوه تعامل کاربران با ارزهای دیجیتال را متحول خواهیم ساخت و آن را به روشی آسان‌تر و راحت‌تر تبدیل می‌کنیم.»، جناب آقای آردوینو گفتند.

در اوایل این ماه، تتر رسما سرمایه‌گذاری اضافی در CityPay.io را اعلام کرد. این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین در مکان‌های مختلفی از جمله فست‌فود زنجیره‌ای وندیز و هتل‌های رادیسون، پرداخت انجام دهند. CityPay.io همچنین قصد دارد فعالیت خود را به ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان و ازبکستان گسترش دهد.


منبع : Cryptoslate