ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

پشتیبانی مجدد کوین‌بیس از XRP برای ساکنین نیویورك

2024/05/24
10:10
55

صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس، پشتیبانی از XRP را برای ساکنین ایالت نیویورك دوباره برقرار کرده است. پاول گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین‌بیس، روز پنج‌شنبه در پستی در شبکه اجتماعی X اعلام كرد كه مشتریان ساكن نیویورك بار دیگر قادر خواهند بود از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل کوین‌بیس، XRP را خرید و فروش کنند. این بازگشت پس از تقریباً چهار سال رخ می‌دهد که کوین‌بیس به دلیل نبرد حقوقی بر سر ماهیت این توکن به‌عنوان اوراق بهادار، پشتیبانی از آن را متوقف كرده بود.

گروال روز پنج‌شنبه گفت: «صدای شما را شنیدیم و در همکاری نزدیک با ایالت [برای بازگرداندن پشتیبانی از XRP برای مشتریان ساکن نیویورك] تلاش کردیم. ما برگشته‌ایم.»

کوین‌بیس برای اولین بار در سال ۲۰۱۹، پشتیبانی از XRP را در ایالات متحده راه‌اندازی کرد. با این حال، این صرافی به دلیل شکایت تنظیم‌کننده‌ها علیه صادرکننده‌ی XRP، یعنی شرکت ریپل لبز، در ژانویه ۲۰۲۱ معاملات این توکن را به حالت تعلیق درآورد. در نهایت، کوین‌بیس در همان سال پشتیبانی از این توکن را دوباره برقرار کرد، اما همچنان محدودیت دسترسی به آن را برای ساکنین نیویورك حفظ كرد.

ایالت نیویورك قوانین و مقررات بسیار سختگیرانه‌ای در رابطه با ارزهای دیجیتال دارد. به طور مثال، مجوز BitLicense ایالت نیویورك که برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال ضروری است، از دیرباز به عنوان یکی از مجوزهای دشوار و پرهزینه در ایالات متحده شناخته می‌شود.


منبع : The block