ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

مدیرعامل ریپل، برد گارلینگهاوس، در هفته بلاکچین کره ۲۰۲۴ سخنرانی خواهد کرد

2024/05/26
16:18
55

مدیرعامل ریپل، برد گارلینگهاوس، در هفته بلاکچین کره ۲۰۲۴ سخنرانی خواهد کرد

 

در راستای تمرکز راهبردی شرکت ریپل، غول فین‌تک آمریکایی، بر گسترش در بازارهای آسیایی، برد گارلینگهاوس، مدیرعامل این شرکت، در رویداد مهم «هفته بلاکچین کره ۲۰۲۴» که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد. این خبر در حالی منتشر شده است که موفقیت صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر اتریوم (ETH) مجددا بحث در مورد پتانسیل تایید ETF برای توکن XRP در ایالات متحده را برانگیخته است.

طبق اعلامیه رسمی منتشر شده در وبسایت رویداد، آقای گارلینگهاوس در بخش «تاثیرگذاری» (IMPACT) این همایش به سخنرانی در خصوص «آینده امور مالی با فناوری بلاکچین و رمزارزها» خواهد پرداخت. این رویداد در روزهای ۳ و ۴ سپتامبر ۲۰۲۴ در مجموعه هتل‌ها و استراحتگاه‌های واکرهیل در شهر سئول برگزار خواهد شد. بازیگران مهم اقتصاد دیجیتال محلی کره جنوبی، Hashed و Factblock، از حامیان این رویداد هستند.

امی یوشیکاوا، معاون بخش ابتکارات استراتژیک ریپل، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این رویداد، بر اهمیت آن برای استراتژی منطقه‌ای ریپل تاکید کرد: «برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، برای شرکت در هفته بلاکچین کره به این کشور سفر خواهد کرد. ما از حضور در کره جنوبی در این تابستان بسیار هیجان‌زده هستیم!» همانطور که پیش‌تر توسط U.Today گزارش شده بود، دو هفته پیش اعلام شد که بلاکچین XRP Ledger موفق به جذب یک اعتبارسنج از کره جنوبی شده است.

با توجه به این تحولات، بحث در خصوص امکان تایید ETF برای XRP در ایالات متحده در حال داغ شدن است. همانطور که روز گذشته گزارش شد، بانک بزرگ استاندارد چارترد پیش‌بینی کرده است که تایید ETF مبتنی بر XRP ممکن است تا سال ۲۰۲۵ صورت پذیرد.

سولانا (SOL) که یکی دیگر از ارزهای دیجیتال جایگزین (آلتکوین) مهم به شمار می‌رود، نیز ممکن است تا سال ۲۰۲۵ صندوق ETF خود را دریافت کند. با این حال، به دلیل ماهیت پیچیده مقررات و طبقه‌بندی برخی از آلتکوین‌ها به عنوان اوراق بهادار بالقوه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، جدول زمانی دقیق تایید این نوع صندوق‌ها همچنان نامشخص است.


منبع : U Today