ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

کاربران استلار اکنون می توانند با حل چالش های دشوار شبکه، NFT کسب کنند.

2022/04/12
20:52
359

کاربران سیستم پرداخت بلاکچین استلار اکنون می توانند با حل ماموریت های دشوار از طریق تجربه آموزشی بازی سازی شده (Stellar Quest Learn)، NFT کسب کنند.  این امر در بحبوحه اطلاعات روزافزون در مورد ارزهای دیجیتال و افزایش نیاز به آموزش در مورد کریپتو صورت خواهد گرفت. 

 بنیاد توسعه استلار و ویرکس، یک پلتفرم برتر پرداخت رمزنگاری مستقر در بریتانیا، اخیراً نظرسنجی را منتشر کردند که نشان دهنده ی آگاهی بالا و استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌های فرامرزی در چهار بازار کلیدی: ایالات متحده، بریتانیا، مکزیک و سنگاپور بوده است.

  ناامیدی از سیستم کنونی باعث تغییر روش پرداخت مرسوم به ارز دیجیتال شده است، به طوری که ۵۳ درصد از افراد مورد بررسی معتقدند که هزینه های زیادی را برای حواله های خارج از کشور با استفاده از روش های سنتی خرج کرده اند و ۳۷ درصد نیز نمی دانند که چه هزینه هایی را پرداخت کرده اند.

 علاوه بر این، نتایج نظرسنجی که از تقریباً ۱۰,۰۰۰ مشتری جمع‌آوری شده بود، چندین اشتباه رایج در مورد میزان آگاهی مردم در مورد ارزهای دیجیتال و نحوه ی استفاده از آن ها را از بین برد که نشان دهنده ی بالاترین سطح آگاهی جامعه در مورد ارزهای دیجیتال در بین تمام دفعاتی که تا به حال نظرسنجی انجام شده بود است. در حال حاضر سطح آگاهی در مورد رمزارز ها بیش از ۸۰٪ جامعه ی هدف است.

 دنل دیکسون مدیر عامل و مدیر اجرایی بنیاد توسعه ی استلار، نتایج آنچه را که تا کنون در زمینه افزایش موارد استفاده در دنیای واقعی از بلاک چین و ارزهای دیجیتال در بازارهای نوظهور در شبکه استلار دیده ایم، تایید می کند. مصرف کنندگان در حال جایگزینی این روش های جدید برای انتقال فرامرزی پول هستند که به عنوان یک جایگزین سریعتر و ارزان تر برای راه های بانکی سنتی در نظر گرفته می‌شود.


منبع : U Today