ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ادغام مجیک و اتریلینک، نویدبخش توسعه امن و مقیاس پذیر dApp در بلاکچین تزوس

2024/05/29
20:01
64

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده، همکاری جدید مجیک و اتریلینک بر بستر روابط مستحکم موجود آن‌ها بنا شده است. این مشارکت با هدف حمایت از رشد جامعه وب۳ و تسهیل گذار به فناوری‌های نوین وب۳ از طریق ارائه خدمات و راه حل‌های پیشرفته انجام می‌پذیرد.

ارتقای همکاری مجیک و تزوس

این ادغام با تمرکز بر ساده‌سازی فرآیند ورود کاربران به دنیای بلاکچین، چشم‌اندازی روشن برای توسعه dApp در بلاکچین تزوس ترسیم می‌کند. با ترکیب قابلیت‌های برجسته اتریلینک در حوزه مقیاس‌پذیری و امنیت با کیت توسعه نرم‌افزاری (SDK) کاربرپسند کیف پول مجیک، این مشارکت به دنبال بهبود چشمگیر توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) در اکوسیستم تزوس است.

اتریلینک، به‌عنوان یک راه‌حل لایه ۲ سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM)، امکان انجام تراکنش‌های سریع و کم‌هزینه را فراهم می‌آورد. این راه‌حل همچنین با ادغام مستقیم با لایه ۱ تزوس، خطرات ناشی از قراردادهای هوشمند را کاهش داده و زیرساختی مستحکم برای توسعه امن dApp ایجاد می‌کند.

شان لی، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران مجیک، با اشاره به نقاط قوت اتریلینک عنوان کرد: «این راه‌حل با برخورداری از زمان بلاک سریع، تراکنش‌های ارزان، مکانیزم‌های محافظت در برابر MEV و قابلیت حکمرانی زنجیره‌ای، تمامی ویژگی‌های کلیدی یک بلاکچین لایه ۲ قدرتمند را دارا است.»

وی در ادامه اذعان داشت: «اتریلینک یک پروتکل مبتنی بر جامعه است که ضمن ارائه تجربه‌ کاربری عالی با توان عملیاتی بالا، بر تمرکززدایی و امنیت نیز تأکید دارد. ما از همکاری با اتریلینک و ایفای نقش در جذب یک میلیارد کاربر جدید به وب۳ با کمک این راه‌حل پیشرفته، بسیار خرسندیم.»

بستری ایده‌آل برای توسعه‌دهندگان و کاربران

این ادغام امکان استفاده از SDK کیف پول مجیک را برای توسعه‌دهندگان فراهم آورده و بدین ترتیب، توسعه dAppهای مقیاس‌پذیر و کاربرپسند را تسهیل می‌کند.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از قابلیت‌هایی نظیر تراکنش‌های بدون کارمزد و بهبود تجربه‌ کاربری، میزان پذیرش و تعامل در اکوسیستم تزوس افزایش یابد و در نتیجه، جامعه وب۳ رونق بیشتری را تجربه کند.

سیدارت سینگال، رئیس توسعه کسب‌وکار تریلیتیچ (قطب پذیرش بلاکچین تزوس) ضمن ابراز خرسندی از این مشارکت استراتژیک گفت: «ما از تداوم همکاری با مجیک برای انتقال قدرت اتریلینک به توسعه‌دهندگان هیجان‌زده هستیم.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «با ادغام SDK کیف پول مجیک که با نیازهای توسعه‌دهندگان سازگار است، ما پتانسیل کامل وب۳ را با امکان توسعه سریع dAppهای مقیاس‌پذیر و در دسترس برای کاربران عادی، شکوفا می‌کنیم.»


منبع : Cryptonews