ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

ایلان ماسک مذاکرات با دونالد ترامپ در مورد رمزارز ها را تکذیب کرد

2024/05/31
11:46
63

ایلان ماسک این موضوع را رد کرده است که با دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا در مورد سیاست ارزهای دیجیتال صحبت کرده است. اظهار نظر او پس از آن منتشر شد که بلومبرگ روز پنجشنبه گزارش داد که این دو گفتگوهای مرتبط با رمزارزها داشته اند، زیرا ترامپ بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتالی را در مسیر مبارزات انتخاباتی خود برجسته کرده تا برای یک پایگاه گسترده تر رای دهندگان جذاب باشد.

ماسک در پست ایکس گفت: «مطمئناً من هرگز با ترامپ درباره کریپتو صحبت نکرده‌ام، اگرچه به طور کلی طرفدار چیزهایی هستم که قدرت را از دولت به مردم منتقل می‌کند، کاری که کریپتو می‌تواند انجام دهد».

ترامپ اخیراً به طور فعال صنعت کریپتو را با یک سری اقدامات طرفدار رمزنگاری مورد علاقه خود قرار داده است. هفته گذشته، او قول حمایت از شرکت‌های رمزنگاری را داد و گفت که «بسیار مثبت‌اندیش و خوش بین است». علاوه بر این، او متعهد شد که حکم راس اولبریخت، بنیانگذار مجرم شناخته شده جاده ابریشم، بازار آنلاین معروف به فروش غیرقانونی مواد مخدر و ابزار هک با استفاده از ارزهای مجازی را تخفیف دهد.

با تثبیت موضع خود، کمپین او اکنون کمک های مالی را در ارزهای دیجیتال می پذیرد.

در اوایل این ماه، ترامپ گفت که در صورت انتخاب مجدد، خصومت نسبت به صنعت کریپتو در ایالات متحده را متوقف خواهد کرد. او گفت: "خب، ما آن را متوقف می کنیم زیرا من این را نمی خواهم." "اگر می خواهیم آن را در آغوش بگیریم، باید به آنها اجازه دهیم."

چگونه اقدامات ایلان ماسک بازار ارزهای دیجیتال را تقویت می کند

ایلان ماسک از استفاده از نفوذ خود برای تحریک بازار ارزهای دیجیتال خجالتی نبوده است. او با ترکیبی از روش ها باعث افزایش قیمت ها شده است. اول، پست‌های او در رسانه‌های اجتماعی باعث ایجاد جنون در مورد Dogecoin شد. دوم، او حمایت خود از memecoins را با حضور در برنامه Saturday Night Live که در آن درباره ارزهای رمزنگاری شده بحث می کرد، به تلویزیون ملی برد.

اما بازیگوش ترین تاکتیک او ممکن است تغییر مختصری در خود توییتر در آوریل 2023 باشد. برای مدت کوتاهی، دکمه هوم در برنامه با تصویری از Shiba Inu، همان نژاد سگ که طلسم Dogecoin است، جایگزین شد.

حمایت ماسک می تواند اعتبار رمزنگاری ترامپ را تقویت کند

Cuautemoc Weber، مدیر عامل Gateway.fm، ارائه‌دهنده گره‌های زیرساخت بلاک چین غیرمتمرکز، خاطرنشان کرد که اگرچه ماسک اتهامات مربوط به بحث درباره سیاست ارزهای دیجیتال با ترامپ را رد کرد، مدیر عامل تسلا بدون شک متحد ارزشمندی برای رئیس‌جمهور سابق خواهد بود. این شناخت از درک این موضوع سرچشمه می گیرد که رمزارزها به یک نگرانی انتخاباتی مهم تبدیل شده است.

وبر به کریپتونیوز گفت: «حمایت عمومی اخیر ترامپ از بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال نشان‌دهنده انحراف قابل توجهی از سیاست‌های پولی سنتی ریاست‌جمهوری است که با طرز فکر «ضد تشکیلات» ماسک همخوانی دارد.

وی همچنین اظهار داشت که ترامپ اهمیت بالقوه این موضوع را در تضمین انتخاب مجدد به رسمیت می شناسد. همکاری با ماسک می تواند جذابیت ترامپ را برای رای دهندگان متبحر فناوری افزایش دهد و از نفوذ ماسک برای جلب حمایت استفاده کند.

وبر گفت: «همسویی با شخصیت برجسته‌ای مانند ماسک می‌تواند به قوانین و سیاست‌های بالقوه تحت رهبری ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال اعتبار بخشد. "این جفت شدن قطعا می تواند با علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، به ویژه در زمینه اختلال در سیستم مالی سنتی و قدیمی، طنین انداز شود."


منبع : Cryptonews