ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شرکت Andreessen Horowitz 25 میلیون دلار به Fairshake Super PAC اهدا کرد

2024/05/31
11:57
62

شریک مدیر عامل ارز دیجیتال a16z، کریس دیکسون، اعلام کرد شرکت VC Andreessen Horowitz (a16z) مبلغ 25میلیون دلار به Fairshake و نهادهای مرتبط اهدا کرد.

دیکسون گفت این کمک مالی به Fairshake کمک می کند تا از نامزدهای دو حزبی ایالات متحده حمایت کند، کارآفرینی را ترویج کند و قوانین روشنی را برای دارایی های دیجیتال پیش ببرد.

او اضافه کرد: «ما باید به تلاش ادامه دهیم و نشان دهیم که ایالات متحده می تواند در ایجاد موج بعدی نوآوری بلاک چین پیشرو باشد.»

این معامله در وب سایت کمیسیون انتخابات فدرال (FEC) فهرست نشده است. گزارشی از بلومبرگ بیان می کند که این شرکت اعلامیه اصلی دیکسون را تایید کرده است.

آخرین کمک مالی، کل کمک مالی FairShake a16z را به 47 میلیون دلار، پس از اهدای قبلی که 20 میلیون دلار تخمین زده شده بود، می‌رساند. بن هورویتز و مارک آندرسن، بنیانگذاران شرکت، شخصاً هر کدام 9.5 میلیون دلار در سال 2023 به FairShake  اهدا کردند.

مسئله سیاسی رمزنگاری

Crypto در میان آخرین کمک‌های مالی به یک موضوع انتخاباتی در ایالات متحده تبدیل شده است.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا اخیراً خود را «مثبت و با دید باز نسبت به شرکت‌های ارزهای دیجیتال» اعلام کرد و شروع به پذیرش کمک‌های ارز دیجیتال برای کمپین خود کرد.

در همین حال، دولت بایدن به دنبال کمک از صنعت کریپتو برای اصلاح سیاست خود برای صنعت دارایی دیجیتال است. این تغییر نشان‌دهنده تغییر استراتژی گذشته حزب دموکرات است که با تلاش‌های اجرایی SEC گری جنسلر و پیشنهادهای قانونی محدودکننده مانند قانون دیجیتالی ضد پولشویی الیزابت وارن تعریف شده است.

علیرغم خطوط حزبی، برخی تحولات با حمایت دو حزبی مواجه شده است، مانند رأی اخیر مجلس در مورد قانون نوآوری و فناوری مالی برای قرن بیست و یکم (FIT21).

حمایت FairShake  از اعضای هر دو حزب، به ویژه داستی جانسون، نماینده جمهوری خواه و جاش گاتهایمر، نماینده دموکرات، ابزار دوحزبی دیگری برای حمایت از رمزارزها فراهم می کند.

Fairshake تا به امروز 93 میلیون دلار جمع آوری کرده است

FairShake  در سال های 2023 و 2024 نزدیک به 92.9 میلیون دلار جمع آوری کرد.

در 29 مه، Ripple یک کمک مالی 25 میلیون دلاری به Fairshake را اعلام کرد که مجموع کمک مالی خود را به 50 میلیون دلار رساند و خواستار مقررات حمایتی کریپتو شد. سایر اهداکنندگان شامل Kraken شرکت مادر Payward Inc مؤسسین Gemini کامرون و تایلر وینکلووس، Coinbase، Circle، Ark Invest، و افراد مرتبط هستند.


منبع : Cryptoslate