ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

تتر ، 100 میلیون دلار سهام شرکت استخراج بیت کوین Bitdeer را خریداری کرد

2024/05/31
19:23
48

شرکت Bitdeer Technologies Group، فعال در حوزه استخراج بیت کوین و ارائه راهکارهای ابری هوش مصنوعی، روز پنجشنبه با Tether برای فروش خصوصی تا 150 میلیون دلار از سهام خود به توافق رسید.

طبق بیانیه ای، این معامله باعث شد این شرکت که در بورس نزدک فهرست شده است، 100 میلیون دلار درآمد ناخالص از فروش خصوصی 18،587،360 سهم عادی کلاس A به دست آورد.

این توافق همچنین شامل یک حق خرید برای Tether برای خرید تا 5 میلیون سهم بیشتر با قیمت 10 دلار به ازای هر سهم است. در صورت استفاده کامل از این حق خرید، شرکت 50 میلیون دلار دیگر درآمد خواهد داشت. این حق خرید مشمول مقررات مرسوم ضد رقیق‌سازی سهام بوده و Tether می‌تواند ظرف 12 ماه آینده از آن استفاده کند.

Bitdeer قصد دارد از سرمایه جمع آوری شده برای توسعه مرکز داده خود، توسعه استخراج مبتنی بر ASIC و استفاده از آن برای اهداف کلی شرکت استفاده کند.

لینگ‌هوی کنگ، مدیر ارشد تجاری Bitdeer، گفت که سرمایه‌گذاری Tether «اعتماد به چشم‌انداز ما و قدرت عملیات گسترده جهانی ما را نشان می‌دهد.»

پائولو آردوینو، مدیرعامل Tether، افزود: «ما انتظار همکاری نزدیک با Bitdeer در چندین حوزه کلیدی زیرساختی را داریم.»

این خبر دو ماه پس از آن منتشر می‌شود که Bitdeer از موفقیت در آزمایش تراشه استخراج بیت کوین خود با طراحی داخلی به نام SEAL01 خبر داد. این شرکت ادعا می‌کند که این تراشه «عملکرد استخراج را با مصرف انرژی به حداقل رسانده و منجر به کاهش هزینه‌های عملیاتی و کاهش ردپای زیست‌محیطی برای استخراج‌کنندگان می‌شود.»


منبع : The block