ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

شبکه EOS مدل توکن جدیدی با عرضه ثابت 2.1 میلیارد توکن معرفی کرد

2024/06/01
11:00
63

بنیاد شبکه EOS (ENF) پذیرش یک مدل توکنومیک جدید برای شبکه EOS را اعلام کرد. این مدل توکن جدید که قرار است طی روزهای آینده در شبکه اصلی اجرا شود، عرضه ثابت 2.1 میلیارد توکن EOS را معرفی می کند و از مدل تورمی قبلی با سقف 10 میلیارد توکن فاصله می گیرد.

ENF در بحثی درباره پیشنهاد توکنومیک جدید در ماه گذشته خاطرنشان کرد: "انتخاب 2.1 میلیارد توکن به طور استراتژیک برای شبیه سازی سقف 21 میلیونی بیت کوین انتخاب شده است که جذابیت و ثبات EOS را افزایش می دهد."

این تغییر به دنبال ایجاد یک محیط اقتصادی پایدارتر و قابل پیش بینی برای شبکه است. علاوه بر این، ارزش رقیق کامل (FDV) EOS با 80 درصد کاهش مواجه خواهد شد که با ساختار جدید همسو شده و ارزش پیشنهادی را برای دارندگان توکن بهبود می بخشد.

برای تنظیم جریان توکن های جدید به بازار، شبکه EOS چرخه های نصف شدن چهار ساله را ادغام خواهد کرد. عملیات واسطه گری برای بهبود تجربه کاربری EOS بودجه فوری دریافت خواهد کرد و شکاف بین وب سنتی و خدمات غیرمتمرکز وب 3 را پر می کند.

همانطور که اشاره شد، بنیاد ENF مقدار 350 میلیون EOS را برای تقویت بازار RAM اختصاص خواهد داد تا عرضه و نقدینگی کافی برای حمایت از رشد و دسترسی آسان را تضمین کند.

علاوه بر این، شبکه پاداش های استکینگ با بازده بالا را معرفی می کند و دوره قفل استکینگ را تغییر می دهد تا کاربران را تشویق کند تا توکن های EOS خود را نگه دارند و به طور فعال در شبکه مشارکت کنند.

ایو لا رز، بنیانگذار و مدیرعامل بنیاد شبکه EOS، معتقد است که این مدل توکنومیک جدید منجر به آینده ای پایدارتر، امن تر و مرفه تر برای اکوسیستم EOS خواهد شد.

وی بیان کرد: "این مدل توکنومیک جدید یک مناسبت مهم برای جامعه EOS است. با ایجاد عرضه ثابت توکن و معرفی مکانیسم های جدید، ما اطمینان حاصل می کنیم که یک عصر جدید پایدار و مرفه برای اکوسیستم EOS وجود داشته باشد. این بازنگری استراتژیک نه تنها اقتصاد توکن را تثبیت می کند، بلکه مشارکت فعال و رشد را در داخل شبکه تشویق می کند."

شبکه EOS، که در سال 2017 راه اندازی شد، یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز است که بر عملکرد بالا، انعطاف پذیری، امنیت و آزادی توسعه دهندگان اولویت دارد. بنیاد شبکه EOS به عنوان یک مرکز اصلی عمل می کند و به رشد، هماهنگی پشتیبانی، تشویق مشارکت جامعه و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در اکوسیستم EOS کمک می کند.


منبع : Cryptobriefing