ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

بنیاد یونی‌سواپ رأی‌گیری برای پاداش‌های استیکینگ و واگذاری توکن را به تعویق انداخت

2024/06/01
11:04
58

بنیاد یونی‌سواپ، سازمان نظارت‌کننده بر صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ، رأی‌گیری برای پاداش‌های استیکینگ و واگذاری توکن UNI که قرار بود روز جمعه برگزار شود، به تعویق انداخت. این تعویق به دلیل نگرانی‌های یک «سهامدار» مطرح شده با بنیاد یونی‌سواپ صورت گرفت که نیاز به بررسی بیشتر داشت. پس از اعلام این خبر، قیمت UNI کاهش یافت.

بنیاد یونی‌سواپ در پلتفرم رسانه اجتماعی X نوشت: «هفته گذشته اعلام کردیم که اولین پیشنهاد برای فعال کردن حاکمیت پروتکل یونی‌سواپ روی زنجیره قرار می‌گیرد. در طول هفته گذشته، یک سهامدار موضوع جدیدی را در رابطه با این کار مطرح کرد که نیاز به بررسی دقیق‌تر از طرف ما دارد. با توجه به ماهیت غیرقابل تغییر و حساسیت ارتقای پیشنهادی، تصمیم دشواری برای به تعویق انداختن انتشار این رأی‌گیری گرفته‌ایم.»

این سازمان افزود: «این موضوع غیرمنتظره بود و برای تعویق از شما عذرخواهی می‌کنیم. ما جامعه را از هرگونه تغییر اساسی مطلع خواهیم کرد و پس از اطمینان بیشتر در مورد چارچوب‌های زمانی آینده، همه شما را به‌روزرسانی خواهیم کرد.»

این پیشنهاد که در فوریه معرفی شد، هدف آن است که استیک‌کنندگان و واگذارکنندگان یونی‌سواپ متعهد را برای مشارکت با کیفیت بالا، جبران کند. بنیاد یونی‌سواپ یک هفته قبل توضیح داد که برای آماده شدن برای رأی‌گیری برنامه‌ریزی شده در 31 مه، دارندگان UNI باید قبل از شروع رأی‌گیری، توکن‌های خود را در پلتفرم واگذار کنند تا بتوانند در آن شرکت کنند.


منبع : The block