ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

نانسن از ابزار جدیدی برای ردیابی عملکرد صندوق‌های هوشمند و تحلیل معاملات لحظه‌ای رونمایی کرد

2024/06/06
17:01
54

نانسن، پیشرو در حوزه‌ی تحلیل داده‌های درون-بلاکچینی، قابلیت جدیدی تحت عنوان Profiler PnL معرفی نموده است. این ابزار به سرمایه‌گذاران در بازار رمزارز امکان می‌دهد تا عملکرد سرمایه‌گذاران برتر را در شبکه‌های بلاکچینی گوناگون همچون اتریوم، بیس و آربیتروم ردیابی و مورد تحلیل قرار دهند.

Profiler PnL مجموعه‌ای از معیارهای کلیدی شامل میانگین بازگشت سرمایه (ROI)، نرخ موفقیت و جزئیات مربوط به بهینه‌ترین و کم‌بازده‌ترین معاملات را ارائه می‌دهد. این ابزار به گونه‌ای طراحی شده است که دید کاملی از سود و زیان‌های محقق‌شده و نشده به ازای هر توکن را در اختیار کاربران قرار دهد.

علاوه بر این، کاربران قادر خواهند بود با راه‌اندازی هشدارها، تحرکات سرمایه‌گذاری بازیگران اصلی بازار را به صورت لحظه‌ای دنبال کنند. این امکان به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا از استراتژی‌های اثبات‌شده و سودآور تقلید نمایند.

هدف نانسن از معرفی این قابلیت، ارائه‌ی تحلیل‌هایی است که به سرمایه‌گذاران در کشف فرصت‌های پنهان درون فعالیت‌های کیف پول‌های دیجیتال یاری رساند.

به گزارش تیم نانسن، قابلیت PnL کارایی خود را با ردیابی عملکرد معامله‌گر شناخته‌شده‌ی حوزه‌ی میم‌کوین، یعنی huck.eth، به اثبات رسانده است. وی موفق به کسب سود خالص محقق‌نشده‌ای بالغ بر ۲۳ میلیون دلار روی توکن PEPE و همچنین ثبت میانگین بازگشت سرمایه ۹۰ درصدی برای هر معامله شده است.

همسو با این راه‌اندازی، نانسن اعلام کرد که سیستم خود را برای دسته‌بندی بهتر صندوق‌های رمزارزی ارتقا داده است. این تیم انتظار دارد که دسته‌بندی پیشرفته صندوق‌ها به کاربران در تفکیک بازیگران موفق و باثبات (که با برچسب «صندوق‌های هوشمند» مشخص می‌شوند) از سایر مشارکت‌کنندگان بازار کمک کند.

مشابه قابلیت PnL، برچسب «صندوق هوشمند» موفقیت نهادهایی مانند Kronos Research را با سودهای قابل توجه و بازگشت سرمایه بالا روی توکن‌های مختلف، آشکار کرده است.

الکس سانِویک، مدیرعامل نانسن، ضمن اشاره به این ارتقاهای جدید، خاطر نشان کرد که این قابلیت‌ها نه تنها شفافیت را در تحلیل امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) افزایش می‌دهند، بلکه همچنین بینش‌های قابل اقدامی را در اختیار معامله‌گران با تجربه و تازه‌واردان قرار می‌دهند تا بتوانند استراتژی‌های خود را بهینه‌سازی کرده و به طور بالقوه بازدهی خود را ارتقا بخشند.

سانِویک در این باره اظهار داشت: «این قابلیت سطح جدیدی از شفافیت را به ارمغان می‌آورد. کاربران اکنون می‌توانند تحرکات معاملاتی و عملکرد بازیگران برتر این صنعت را ردیابی و درک کنند و به بینش‌های کلیدی در مورد استراتژی‌های آن‌ها دست یابند. صرف نظر از اینکه یک فرد مشهور باشید یا یک سرمایه‌گذار زیرک، این قابلیت به شما کمک می‌کند تا از آخرین تحولات مطلع باقی بمانید و تصمیمات قاطعانه‌ای اتخاذ نمایید.»


منبع : Cryptobriefing