ریسک از جایی ناشی می‌شود که ندانید چه کاری انجام می‌دهید؛ پس برای کاهش ریسک، آگاهی خودتان را بالا ببرید. - وارن بافت

مشاوره اختصاصی با سینا

آخرین اخبار دنیای کریپتو

همکاری Fleek و Polygon Labs برای تقویت راه حل های ابری درون-زنجیره ای

2024/06/07
10:15
50

فلیک، یک پلتفرم محاسبات ابری، در همکاری راهبردی با Polygon Labs،  به منظور ارائه خدمات وب به پروژه های مبتنی بر Polygon CDK، دست یافته است. بر اساس بیانیه امروز، هدف این مشارکت، توسعه نسل جدیدی از سرویس های وب با کارایی بالا و بدون نیاز به مجوز است که بر بستر زیرساخت ابری درون-زنجیره ای Fleek ساخته شده اند. همچنین، Fleek از اولین شبکه آزمایشی عمومی خود رونمایی کرد.

شبکه آزمایشی Fleek با عملکرد برتر از AWS، خدمات وب سریع تر و مقرون به صرفه تری را ارائه می دهد.

هریسون هاینز، مدیرعامل Fleek، اعلام کرد: "ما از همکاری با Polygon Labs و کمک به توسعه دهندگان Polygon CDK برای بهره مندی از جایگزین های درون-زنجیره ای برای نیازهای زیرساخت ابری آنها بسیار خرسنود هستیم. هدف نهایی، توسعه سرویس های وب با مزایای واقعی از نظر تمرکززدایی، مالکیت مستقل، عملکرد، بهینه سازی هزینه و تجربه کاربری توسعه دهندگان است."

طبق این بیانیه، زیرساخت Fleek در آزمایشات شبکه آزمایشی خود، زمان رسیدن به اولین بایت (TTFB) را 37.02 میلی ثانیه به ثبت رسانده است که عملکردی سریع تر از  AWS Lambdas و Vercel Serverless را نشان می دهد.

علاوه بر این، این همکاری با هدف رفع محدودیت های پلتفرم های ابری فعلی، جایگزینی مقرون به صرفه، مقاوم در برابر سانسور و امن را ارائه می دهد. شبکه جهانی اپراتورهای زیرساخت وب Fleek با حذف عوامل انسانی و ارائه زیرساخت مقیاس پذیر بدون نیاز به عملیات گسترده توسعه و نگهداری (DevOps)، به طور قابل توجهی هزینه ها را کاهش می دهد.

ساندیپ نیلوال، یکی از بنیانگذاران Polygon Labs خاطرنشان کرد: "دسترسی، حاکمیت و آزادی انتخاب، از اصول اساسی وب 3 به شمار می روند و چشم انداز Fleek با این ارزش ها همسو است. با ارائه آزادی بیشتر به توسعه دهندگان Polygon CDK در انتخاب ابزارهای مورد علاقه شان برای زیرساخت ابری، شبکه Polygon انعطاف پذیرتر و متنوع تر خواهد شد و در نتیجه، تکامل و بلوغ کل فضای بلاکچین را تسریع می بخشد."


منبع : Cryptobriefing